MrTarget poszerza zespół social media

Informacja Prasowa - 25.10.2016
280

Nowe osoby w dziale social media MrTarget

Do zespołu MrTarget, do działu Social Media dołączyli: Anna Pacyna, Filip Wróblewski  oraz Tomasz Jakub Sysło. 

Poszerzenie zespołu związane jest z dynamicznym rozwojem interaktywnego domu mediowego Mr Target oraz rozszerzeniem profilu działania platformy videoTarget, która należy do Mr Target.

Videotarget wyróżnia się  na rynku ty, iż  tworzy wielokanałowe, komplementarne kampanie z podziałem na różne etapy ścieżki zakupowej – kreuje kampanie i buduje świadomość marki zarówno przez elementy wideo, jak i jakościowe treści. MrTarget mocno stawia też na synergię pomiędzy wszystkimi elementami działań reklamowych i na zaangażowanie jak największej ilości kanałów. Wzmocnieniu zespołu w obszarze Social Media związane jest z wdrożeniem nowych projektami, które MrTarget realizuje w roku 2016.

Anna Pacyna

Anna Pacyna

Anna Pacyna w videoTarget objęła stanowisko Account Managera działu VideoTarget. Jest odpowiedzialna m.in. za planowanie i kreację kampanii na odpowiednich kanałach social media, przygotowywanie kontentu zarówno pod względem graficznym, jak i copywriterskim oraz za wsparcie zespołu Videotarget w innych projektach.   W branży reklamowej Ania pracowała m.in. dla takich brandów jak DrWitt, Fortuna, Łowicz, Włocławek, Krakus, Kotlin, Tarczyn, Pysio, Garden Agros-Nova oraz BIC Polska. Ania projektuje  także  identyfikację wizualną oraz loga.  Zajmowała się także autorskim projektem Whitecone – marką, która oferowała odzież sportową dla skoczków spadochronowych.

Tomasz Jakub Sysło

Tomasz Jakub Sysło

Tomasz Jakub Sysło w MrTarget odpowiada za strategię komunikacji w social mediach, planowanie kampanii oraz ich realizację. Media społecznościowe nie mają dla niego tajemnic – robi to od zawsze. Tomasz jest grafikiem, socjologiem oraz informatykiem. Opracowywał m.in. strategie social media dla Uniwersytetu Wrocławskiego która jako pierwsza uczelnia w Polsce komunikowała się przez Snapchata ze swoimi studentami, absolwentami i kandydatami na studia. Opracował też kampanie komunikacji dla Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu. Swoją wiedzą dzieli się wykładając na uczelniach wyższych m.in. Uniwersytet SWPS, Wyższa Szkoła Bankowa i Uniwersytet Wrocławski

Filip Wróblewski

Filip Wróblewski

W październiku do Mr Target dołączył także Filip Wróblewski, który w MrTarget objął stanowisko Social Media Specialist. Filip będzie odpowiedzialny za planowanie i wdrożenie strategii dotyczących promocji na kanałach i mediach społecznościowych. Swoje doświadczenie zdobywał w szkołach za granicą, między innymi w Martin College z Sydney, gdzie ukończył Zarządzanie Eventami. Przez lata organizował imprezy oraz eventy w sieci. Jego wielka Zabawa w Chowanego zorganizowana na Facebooku zgromadziła w centrum miasta tłumy warszawiaków, o evencie pisały także lokalne gazety. Filip uwielbia podróżowanie, interesuje się scenariopisarstwem, kinematografią oraz narciarstwem.

Comments

comments

280
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...