Nowe osoby w dziale social media MrTarget
Do zespołu MrTarget, do działu Social Media dołączyli: Anna Pacyna, Filip Wróblewski oraz Tomasz Jakub Sysło.
Poszerzenie zespołu związane jest z dynamicznym rozwojem interaktywnego domu mediowego Mr Target oraz rozszerzeniem profilu działania platformy videoTarget, która należy do Mr Target.
Videotarget wyróżnia się na rynku ty, iż tworzy wielokanałowe, komplementarne kampanie z podziałem na różne etapy ścieżki zakupowej – kreuje kampanie i buduje świadomość marki zarówno przez elementy wideo, jak i jakościowe treści. MrTarget mocno stawia też na synergię pomiędzy wszystkimi elementami działań reklamowych i na zaangażowanie jak największej ilości kanałów. Wzmocnieniu zespołu w obszarze Social Media związane jest z wdrożeniem nowych projektami, które MrTarget realizuje w roku 2016.
Anna Pacyna w videoTarget objęła stanowisko Account Managera działu VideoTarget. Jest odpowiedzialna m.in. za planowanie i kreację kampanii na odpowiednich kanałach social media, przygotowywanie kontentu zarówno pod względem graficznym, jak i copywriterskim oraz za wsparcie zespołu Videotarget w innych projektach. W branży reklamowej Ania pracowała m.in. dla takich brandów jak DrWitt, Fortuna, Łowicz, Włocławek, Krakus, Kotlin, Tarczyn, Pysio, Garden Agros-Nova oraz BIC Polska. Ania projektuje także identyfikację wizualną oraz loga. Zajmowała się także autorskim projektem Whitecone – marką, która oferowała odzież sportową dla skoczków spadochronowych.
Tomasz Jakub Sysło w MrTarget odpowiada za strategię komunikacji w social mediach, planowanie kampanii oraz ich realizację. Media społecznościowe nie mają dla niego tajemnic – robi to od zawsze. Tomasz jest grafikiem, socjologiem oraz informatykiem. Opracowywał m.in. strategie social media dla Uniwersytetu Wrocławskiego która jako pierwsza uczelnia w Polsce komunikowała się przez Snapchata ze swoimi studentami, absolwentami i kandydatami na studia. Opracował też kampanie komunikacji dla Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu. Swoją wiedzą dzieli się wykładając na uczelniach wyższych m.in. Uniwersytet SWPS, Wyższa Szkoła Bankowa i Uniwersytet Wrocławski
W październiku do Mr Target dołączył także Filip Wróblewski, który w MrTarget objął stanowisko Social Media Specialist. Filip będzie odpowiedzialny za planowanie i wdrożenie strategii dotyczących promocji na kanałach i mediach społecznościowych. Swoje doświadczenie zdobywał w szkołach za granicą, między innymi w Martin College z Sydney, gdzie ukończył Zarządzanie Eventami. Przez lata organizował imprezy oraz eventy w sieci. Jego wielka Zabawa w Chowanego zorganizowana na Facebooku zgromadziła w centrum miasta tłumy warszawiaków, o evencie pisały także lokalne gazety. Filip uwielbia podróżowanie, interesuje się scenariopisarstwem, kinematografią oraz narciarstwem.