„Mówimy o tym, co ważne”

Informacja Prasowa - 09.05.2022
257

nowa kampania reklamowa Radia TOK FM

„Mówimy o tym, co ważne” – nowa kampania reklamowa Radia TOK FM

 
Radio TOK FM rozpoczęło nową kampanię wizerunkową, w której podkreśla unikalność i wagę podejmowanych przez redakcję tematów. Reklamy stacji z hasłem „Mówimy o tym, co ważne”, zachęcające do słuchania programów TOK FM także w aplikacji mobilnej i na tokfm.pl, od początku maja 2022 r. można zobaczyć w prasie, internecie, kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w wybranych polskich miastach.
– Radio TOK FM od zawsze mówi o tym, co ważne – podejmujemy ciekawe i odważne tematy, szukamy odpowiedzi na trudne pytania. Do audycji zapraszamy ekspertów i publicystów, z którymi wspólnie analizujemy i komentujemy bieżące wydarzenia polityczne, społeczne oraz gospodarcze. Stałe miejsce w ramówce mają również programy dotyczące m.in. kultury, sztuki, filozofii, zdrowia oraz nowych technologii. Dlatego programów TOK FM mogą słuchać wszyscy żywo zainteresowani aktualnościami oraz ich obiektywną analizą, popartą rzetelnym dziennikarstwem. Po prostu Radia TOK FM warto słuchać, aby zrozumieć – komentuje Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.
Zalety Radia TOK FM podkreśla najnowsza kampania wizerunkowa rozgłośni – z hasłem „Mówimy o tym, co ważne”. W działaniach promocyjnych zespół stacji zachęca wszystkich odbiorców do słuchania audycji i cykli TOK FM także w internecie – na stronie tokfm.pl lub w aplikacji mobilnej TOK FM.
Od maja br. reklamy Radia TOK FM można zobaczyć w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Polityka”), internecie (m.in. na Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl i Facebooku), na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym tych należących do AMS, oraz w kinach Helios w wybranych miastach. Kampania jest zaplanowana na najbliższych kilka tygodni. Działania przygotował dział promocji Radia TOK FM.

Comments

comments

257
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...