Mowi startuje z kampanią 360 stopni. Codemedia partnerem strategicznym

Jerzy Ciszewski - 10.04.2019
101

Mowi startuje z kampanią 360 stopni. Codemedia partnerem strategicznym

Mowi startuje z kampanią 360 stopni. Codemedia partnerem strategicznym

Na początku kwietnia wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest to kontynuacja współpracy domu mediowego z Marine Harvest w 2018 roku.

Mowi Poland S.A. należy do grupy Mowi ASA, światowego potentata w branży akwakultury i jednego z największych na świecie dostawców owoców morza. To jedyny koncern na świecie, który może poszczycić się posiadaniem pełnej kontroli nad procesem hodowli łososi atlantyckich, ich przetwarzania oraz dostarczania finalnych produktów do klientów „from feed to plate”.

Dzisiaj Mowi (dawniej Marine Harvest) zatrudnia 13 200 pracowników na farmach, w fabrykach i biurach sprzedaży w 25 krajach na całym świecie, m.in. w Norwegii, Szkocji, Chile, Kanadzie, Japonii, Tajwanie, USA, Szwecji, Włoszech i Polsce. W 2017 roku firma osiągnęła obrót w wysokości 3,7 miliarda euro. Mowi dostarcza zdrowe i smaczne łososie. Firma prowadzi działalność w sposób zrównoważony, z poszanowaniem środowiska naturalnego i lokalnych społeczności. Produkty Mowi można nabyć na ponad 80 rynkach na całym świecie.

Kampania koordynowana przez Codemedia ma na celu promocję zdrowego i unikalnego produktu, jakim jest łosoś Mowi, a także przekonać konsumentów, że jest to świetna propozycja zarówno na szybki obiad, jak i na przyjęcie oraz że łatwo go przygotować na wiele sposobów.

Kampania telewizyjna pod hasłem „Salmon is good. Mowi is goodness” wystartuje już 15 kwietnia br. Promocja obejmie także prasę lifestylową i działania w social mediach (Facebook i Instagram).
W ramach kompleksowej obsługi serwisów społecznościowych, Codemedia odpowiada również za współpracę z influencerami, produkcję materiałów wideo oraz czaty kulinarne i konkursy.

Elementem kampanii są także degustacje dań z łososiem Mowi w popularnych GoodTruckach zlokalizowanych w okolicach biurowców w różnych miastach Polski. Koncepcje tych działań wypracowała agencja Ten Zacharski. Zostaną one wzmocnione komunikacją w social mediach.

W kolejnych etapach kampanii przewidziane są działania z zakresu digital we współpracy z twórcami takimi jak Olga Smile, Po Prostu Pycha, Poezja smaku i Magiczny Składnik oraz kampania outdoorowa.

Produkty Mowi są dostępne na polskim rynku od 27 marca w supermarketach Makro i Carrefour, a w najbliższym czasie lista ma się poszerzyć o wybrane sklepy sieci Tesco i Auchan. Nasz rodzimy rynek jest pierwszym, na którym Marine Harvest promuje się pod nową nazwą – Mowi. Kolejne kraje, gdzie marka zadebiutuje w nowej odsłonie to Francja i Holandia.

Oferta Mowi skierowana jest m.in. do wymagających konsumentów, osób zainteresowanych zdrowiem oraz tematyką fitness i trendami eko. Długofalowa kampania 360° jest zaplanowana tak, aby precyzyjnie docierać do grupy docelowej.

O nasze ryby dbamy na każdym etapie produkcji, co przekłada się na ich jakość i smak. Szeroka promocja pozwoli nam skuteczniej poinformować o tym naszych konsumentów. Co więcej, w spotach reklamowych podkreślamy, że łosoś Mowi jest idealnym składnikiem każdego posiłku – mówi Emilia Schomburg Brand Communication Director, Mowi Poland S.A.

Kampania to kolejny projekt jaki Codemedia realizuje dla Mowi Poland (dawniej Marine Harvest). Cieszymy się, że naszą pracą i efektami zdobyliśmy zaufanie spółki – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia. Do współpracy podchodzimy bardzo entuzjastycznie. Jako niesieciowy dom mediowy udowadniamy, że polskie podmioty mogą obsługiwać globalne marki – dodaje.

Za lokalizacje i przygotowanie materiałów ATL, BTL i online na rynek polski odpowiada agencja Ten Zacharski.

Comments

comments

101
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...