Motowizja patronem XXX Gali „Tygodnika Żużlowego”

Informacja Prasowa - 17.01.2020
150

Motowizja patronem XXX Gali „Tygodnika Żużlowego”

Motowizja została patronem medialnym jubileuszowej XXX Gali „Tygodnika Żużlowego”, będącej zwieńczeniem, odbywającego się również po raz 30.plebiscytu „Tygodnika Żużlowego”. W tym roku pośród 16 kategorii sympatycy żużla wybierają m.in. 10 Najpopularniejszych Żużlowców, Trenerów i Działaczy w roku 2019. Dodatkowo przyznawane są wyróżnienia dla krajowych i międzynarodowych imprez żużlowych, nagroda Fair Play czy też Widowiskowa Jazda oraz Dętka Roku. Relacja z XXX Gali „Tygodnika Żużlowego” na antenie Motowizji już w niedzielę 9 lutego o godzinie 12:30 i 18:30.

Motowizja to jedyny kanał telewizyjny, który tak kompleksowo pokazuje polski Motorsport. Dlatego też stacja od dawna współpracuje z „Tygodnikiem Żużlowym”, czołową pozycją dotyczącą „czarnego sportu” i objęła medialny patronat nad tym wyjątkowym wydarzeniem.

XXX Gala „Tygodnika Żużlowego” odbędzie się 1 lutego 2020 w lokalu „Finezja”, na terenie stadionu im. Alfreda Smoczyka w Lesznie. Oprócz przedstawienia wyników plebiscytu, podczas Gali wręczone zostaną nominacje członkom kadry narodowej juniorów i seniorów na sezon 2020. Jest to bardzo ważne wydarzenie nie tylko dla przedstawicieli środowiska żużlowego, ale także kibiców, którzy będą mieli możliwość spotkania na żywo swoich idoli, porozmawiania i zdobycia autografów.

 

PREMIERA relacji z Gali Tygodnika Żużlowego:

  • Gala Tygodnika Żużlowego – niedziela, 9 lutego, godz. 12:30

 

POWTÓRKA PROGRAMU:

  • Gala Tygodnika Żużlowego – niedziela, 9 lutego, godz. 18:30
  • Gala Tygodnika Żużlowego – poniedziałek, 10 lutego, godz. 22:00
  • Gala Tygodnika Żużlowego – wtorek, 11 lutego, godz. 18:00
  • Gala Tygodnika Żużlowego – środa, 12 lutego, godz. 14:00
  • Gala Tygodnika Żużlowego – czwartek, 13 lutego, godz. 10:00
  • Gala Tygodnika Żużlowego – piątek, 14 lutego, godz. 6:00

Comments

comments

150
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...