Motowizja oficjalnym patronem medialnym kierowcy kartingowego Franka Lassoty

Informacja Prasowa - 20.02.2020
263

Motowizja oficjalnym patronem medialnym kierowcy kartingowego Franka Lassoty

Franek Lassota, od 2020 r. oficjalny kierowca włoskiej CRG Racing Team, nawiązał współpracę z Motowizją – jedną z największych stacji telewizyjnych poświęconych w całości tematyce sportów motorowych. Umowa między zawodnikiem i telewizją uwzględnia promocję na antenie stacji i w mediach społecznościowych.

Objęcie patronatem medialnym podkreśla wartość, jaką prezentują sportowcy kategorii juniorskich, przygotowujący się do profesjonalnej kariery w Formule 1. Franek Lassota, jedenastoletni kierowca legendarnego włoskiego zespołu CRG Racing Team, jest jedynym w swojej kategorii wiekowej zawodnikiem posiadającym tak rozbudowany kontrakt z telewizją motoryzacyjną. Współpraca została zawarta na 12 miesięcy, podczas których Motowizjabędzie towarzyszyć mu w treningach na torze we włoskim Lonato oraz na wyścigach w barwach CRG Racing Team.

Motowizja jest zaangażowana w promowanie kartingu i przedstawianie informacji z wyścigów na torach całego świata, znajdując dla niego coraz więcej miejsca w ramówce stacji. Od 2019 r. emituje autorski program Karting Raport– jedyny w polskiej telewizji tytuł poświęcony relacjom z zawodów kartingowych, rozmowom z zawodnikami, szefami zespołów i kierowcami, którzy rozpoczynali swoją przygodę właśnie jako kierowcy kartingowi. Współpraca z Frankiem Lassotą to kolejny krok do rozszerzenia oferty programowej o niepowtarzalne informacje skierowane do fanów kartingu, dzięki wglądowi we wszystkie etapy przygotowywania się do wyścigów.

W ramach objęcia patronatem medialnym młody kierowca może liczyć na regularną obecność na antenie Motowizji i w kanałach social media. Logo stacji będzie widniało na kombinezonie wyścigowym oraz gokarcie, którym będzie ścigać się na torach Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Szwecji i Polski. Po raz pierwszy wystąpi w nim w piątek, 21 lutego 2020 r. na torze w Lonato.

Comments

comments

263
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...