More Bananas dla CREDIN

Informacja Prasowa - 15.06.2021
282

More Bananas dla CREDIN

More Bananas dla CREDIN

 Krakowska agencja digital marketingowa rozpoczęła obsługę spółki CREDIN. Działania obejmujące przygotowanie systemu identyfikacji wizualnej oraz prezentacji produktowej, ruszyły w kwietniu.

W ramach pierwszego etapu obsługi, przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną, w tym nowy logotyp marki Prebiotic. Ma on akcentować prozdrowotność, poprzez skojarzenia ze znakiem rośliny – zboża, które ma pozytywne konotacje z naturą, dobrem, ekologią, swojskością. Zboża stanowiły podstawę żywienia w różnych okresach historii, odnoszą się więc do tego, co pierwotne i naturalne. Znak kłosa, wykorzystany w logotypie, symbolizuje nie tylko dobrobyt i dostatek, ale również odradzanie się i szczęście. Można odnieść ten element do odradzania się życia i wszelkich pozytywnych skojarzeń z dobrym zdrowiem. Dodatkowo hasło Prebiotic, jako produkty prozdrowotne, o pozytywnym, stymulującym wpływie na nasz organizm. Logotyp łączy więc naturalność ze zdrowiem – tłumaczy Dominika Sierewicz, account manager w More Bananas.

Projekt przygotowała Paulina Janowiec, a nad projektem czuwał Michał Oleksiej z More Bananas. Kolejnym elementem była sesja zdjęciowa produktów Prebiotic. Wybrane zdjęcia z sesji zostały dołączone do prezentacji produktowej, jak również w formie rekomendacji do postów na poszczególne media społecznościowe – Facebook i Instagram, a także do grafik na plakaty, prezentujące produkty.

W następnych etapach agencja przygotuje prezentacje produktowe dla produktów prebiotycznych w ofercie Prebiotic, takich jak chleb, bułki i półbagietki.

Prezentacja omawia możliwości promocji produktów oraz grupę odbiorców.

Kolejnym działaniem będzie opracowanie merytoryczne i graficzne ulotki produktowej, z wykorzystaniem przygotowanych wcześniej materiałów.

Zarząd firmy CREDIN zdecydował się na współpracę z More Bananas, ponieważ  przekonały go zarówno koncept kreatywny, jak i przygotowana przez agencję prezentacja, ukazująca nowe spojrzenie na produkty klienta.

Bananowa ekipa wykonała świetną robotę i spełniła nasze oczekiwania. Jestem bardzo zadowolona, zarówno z przebiegu współpracy, jak i dotychczasowych efektów. Jeszcze zanim podjęłam decyzję o zleceniu agencji jakichkolwiek zadań, byłam zaskoczona poziomem szczegółowości researchu, jaki przeprowadzono do samej prezentacji ofertowej – mówi Edyta Trzcińska, manager ds. marketingu w Credin.

Za działania po stronie agencji odpowiadają: Dominika Sierewicz (account manager), a za projektowanie graficzne Paulina Janowiec (graphic designer) i Michał Oleksiej (art director).

Comments

comments

282
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...