Odpowiada za koordynację 7-osobowego zespołu specjalistów oraz nadzoruje wszystkie realizowane w jego ramach projekty.
Monika Wach-Wojciechowska nową Head of Programmatic w OMD
Do agencji OMD dołączyła Monika Wach-Wojciechowska, która stanęła na czele zespołu Programmatic. Jako Head of Programmatic odpowiada za koordynację 7-osobowego zespołu specjalistów oraz nadzoruje wszystkie realizowane w jego ramach projekty.
– Monika wniosła do zespołu nie tylko duże kompetencje i doświadczenie, ale też wspaniałą, pozytywną energię. Bardzo się cieszymy, że dołączyła do nas w roli liderki zespołu Programmatic – komentuje Anna Podskarbi, Dyrektor Zarządzająca OMD
Monika Wach-Wojciechowska to ekspertka w dziedzinie performance marketingu. Jest Certyfikowaną Trenerką Google Marketing Platform. Z branżą marketingową związana jest od blisko 10 lat. W tym czasie współpracowała m.in. z takimi markami jak Lidl Polska oraz Dominos. Na swoim koncie ma wiele docenianych projektów, w tym m.in. „Kuchnię Lidla”, którą nagrodzono Srebrnym Effie w 2018 roku.