Monika Skuza na stanowisku head of PR w DaWanda.pl

Redakcja PR - 29.12.2016
198

Monika Skuza została head of PR platformy DaWanda.pl

W DaWanda.pl objęłam stanowisko head of PR z początkiem września 2016. Wraz z moim zespołem odpowiadam za kompleksową realizację strategii komunikacji, m.in. komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz relacje z mediami – mówi w rozmowie z naszym portalem Monika Skuza.

DaWanda.pl to platforma internetowa, na której spotykają się niezależni twórcy. Sprzedają dzięki niej produkty handmade, od mody, przez design czy produkty dla dzieci. To swojego rodzaju społeczność. Upatruję właśnie w niej, w samych twórcach i ich historiach ogromny potencjał. DaWanda.pl opowiada prawdziwe historie ludzi posiadających pasje. To bardzo ciekawe wyzwanie komunikacyjne. Już teraz realizujemy „Projekt Pracownia” – cykl wywiadów z polskim twórcami. Opowiadają o swoich niezależnych biznesach, o odwadze i ryzyku, które towarzyszy im codziennie. Na końcu pojawia się zawsze produkt – wynikowa pasji – dodaje Monika Skuza.

Monika Skuza poprzednio pracowała w agencji reklamowej J. Walter Thompson Group Poland (wcześniej Lemon Sky i Lemon Sky JWT), w której pracowała od połowy 2011 roku (niemal 9 lat). Pełniła tam funkcję PR&marketing managera. Odpowiadała za planowanie i realizację m.in. strategii komunikacji marketingowej agencji, strategii media relations, koordynowała działania marketingowe i public relations, zajmowała się też aktywnością agencji w mediach społecznościowych. W latach 2008-2011 pracowała w Adv.pl, zajmując stanowisko PR&marketing managera.

Jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (Filologia Polska). Ukończyła też Podyplomowe Studia Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Monika Skuza

Monika Skuza, DaWanda.pl

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...