Monika Olejnik-Okuniewska dyrektorem marketingu i komunikacji w Echo Investment

Informacja Prasowa - 19.01.2017
237

Monika Olejnik-Okuniewska dołączyła do Echo Investment jako dyrektor marketingu i komunikacji

Monika Olejnik-Okuniewska rozpoczęła pracę w spółce Echo Investment obejmując stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji. Wcześniej związana była m.in. z firmą NEINVER, w której budowała i realizowała strategie marketingowe obiektów handlowych w Polsce, Czechach, Niemczech i Holandii.

W Echo Investment Monika Olejnik-Okuniewska będzie odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie jednolitej strategii marketingowej dla spółki i jej projektów w trzech sektorach rynku: biurowym, mieszkaniowym i handlowym. Będzie zarządzać funkcjami marketingu oraz PR. Jej rola jest strategiczna dla rozwoju Echo, jako wiodącego dewelopera w Polsce.

Olejnik-Okuniewska posiada 15-letnie doświadczenie w marketingu i public relations na międzynarodowym rynku obiektów handlowych. Do jej zadań w NEINVER – na stanowisku Regional Marketing Director Northern Europe – należało m.in. zarządzanie międzynarodowymi zespołami ekspertów z zakresu komunikacji. Pełniła również funkcję rzecznika prasowego firmy w Polsce. Niemal od początku tworzyła strategię dla marki FACTORY – najpopularniejszych centrów outlet. Opracowała i realizowała komunikację powstającej Galerii Katowickiej wraz z pierwszym zintegrowanym centrum komunikacyjno-handlowym w kraju.

Pracowała dla znanych międzynarodowych firm zajmujących się komunikacją marketingową m.in. McCann Ericsson, D’Arcy i Advanced PR. Jest absolwentką dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, w specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations.

Monika Olejnik-Okuniewska

Comments

comments

237
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...