Monika Lach dołącza do zespołu Biura IAA Polska

Informacja Prasowa - 22.10.2025
198

Jako Marketing Communications Manager , Monika Lach zajmie się kontaktami z członkami stowarzyszenia oraz wesprze komunikację biura IAA Polska

Od 6 października 2025 r. do zespołu IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyła Monika Lach. 

Monika Lach ma ponad 10 lat doświadczenia w marketingu, strategii digitalowej, tworzeniu treści, lokalizacji i budowaniu marek. Pracując jako Integrated Marketing Communications Manager w TikToku prowadziła kompleksowe kampanie full-funnel, organizowała strategiczne wydarzenia w Europie Środkowo-Wschodniej oraz rozwijała kluczowe partnerstwa branżowe. Wcześniej w ExpressVPN odpowiadała za dostosowanie globalnej strategii marketingowej do polskiego rynku. Ukończyła licencjat z International Business w języku angielskim, a następnie uzyskała tytuł magistra z Międzynarodowych Strategii Marketingowych na Uniwersytecie Gdańskim.

 

– Bardzo się cieszę z dołączenia Moniki do zespołu Biura IAA Polska. Przed nami wiele nowych inicjatyw – jestem przekonana, że dzięki wsparciu Moniki jeszcze lepiej odpowiadać będziemy na wyzwania rynku – mówi Ewelina Czuba, Dyrektor Zarządzająca IAA Polska.

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 200 i to grono stale się powiększa.

Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.

Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...