Monika Brzózka dołącza do Zarządu VML

Informacja Prasowa - 19.09.2024
101

Monika Brzózka, CFO VML Poland, została powołana do Zarządu VML Poland

Monika Brzózka to specjalistka z niemal 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu finansami, z kompetencjami od zarządzania księgowością, kontrolingiem i rachubą płac, poprzez wdrożenia ERP, po fuzje i przejęcia. Dzięki strategicznemu podejściu i wiedzy, skutecznie przyczyniła się do wzrostu, wzmocnienia organizacyjnego i restrukturyzacji przedsiębiorstw. W VML Poland od 2011 roku, gdzie przeprowadziła fuzję lokalnej grupy reklamowej z WPP i przez ostatnie lata kierowała obszarem operacyjno-finansowym.

Jest absolwentką MBA Akademii Leona Koźmińskiego. Ostatnio została wyróżniona na prestiżowej liście „50 po 50” Forbes Women Polska.
„Jako największa agencja kreatywno-technologiczna w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, stawiamy przed sobą ambitne cele, które wymagają silnego przywództwa i najwyższych kompetencji w każdym obszarze naszej działalności. Wieloletnia współpraca z Moniką Brzózką przyniosła nam rozwój, wzmocnienie operacyjne i wspólne liczne sukcesy, dlatego z ogromną radością witam ją w zarządzie VML Poland.”  – Dariusz Andrian, Chief Executive Officer, VML Poland

„Jesteśmy dumni, że Monika dołącza do zarządu VML w Polsce. Jej umiejętności oraz doświadczenie stanowią ogromne wsparcie dla naszej organizacji” – Manuel Segimon, EMEA Chief Financial Officer, VML

Monika Brzózka jest także aktywną promotorką filozofii LEAN i mentorką w programach rozwoju kobiet w biznesie. Prywatnie uprawia nurkowanie jaskiniowe oraz działa w Stowarzyszeniu Ghost Diving – nurków wolontariuszy oczyszczających morza z porzuconych sieci. O tej idei opowiadała ze sceny TEDx Warsaw Woman. Powołanie Moniki Brzózki do zarządu VML jest przykładem rosnącej sprawczości kobiet na najwyższych szczeblach zarządzania, co jest istotne dla budowania bardziej zrównoważonych i innowacyjnych organizacji.

Comments

comments

101
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...