„Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje” – nowy poniedziałkowy tygodnik „Gazety Wyborczej”

Informacja Prasowa - 14.10.2016
91

"Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje" - nowy tygodnik "Gazety Wyborczej" ukaże się 17 października

Ludzie polskiego biznesu odnoszący sukcesy i zmagający się z codziennymi wyzwaniami – to główni bohaterowie tekstów, jakie znajdą się w nowym, poniedziałkowym tygodniku „Gazety Wyborczej” „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje”, który po raz pierwszy ukaże się już 17 października br. Tygodnik, przedstawiający tematy związane z ekonomią, gospodarką i rynkiem pracy, inspirujący do działania i pokazujący innowacyjność Polaków, tworzą dziennikarze z redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej” z całego kraju.

Od 17 października br. co poniedziałek z „Gazetą Wyboczą” będzie ukazywać się ponad 20-stronicowy tygodnik „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje”. W każdym numerze czytelnicy znajdą artykuły na temat ekonomii, gospodarki i rynku pracy skupione wokół historii konkretnych osób oraz małych i średnich przedsiębiorstw – zwłaszcza tych, które działają lokalnie i w wyjątkowych branżach.

W wydaniach „Mojego biznesu” publikowane będą teksty związane co najmniej z jednym z głównych obszarów zainteresowań nowego tygodnika:

Biznes – m.in. artykuły o polskich firmach i przedsiębiorcach z powodzeniem działających na rynku – także lokalnie i w specyficznych branżach, niebanalne, pogłębione sylwetki ludzi biznesu, cykl „Mały Wielki Biznes” – o tym, jak polskie firmy podbijają świat, porady przedsiębiorców pod hasłem „Złota recepta na udany biznes” oraz studium przypadku „Ten biznes się nie udał”;

Kariera – materiały m.in. o nowych zawodach i tych starych, które odnajdują się we współczesnym świecie, informacje o oryginalnych formach zatrudnienia, listy płac i analizy sytuacji na rynku pracy oraz podpowiedzi, jak rozpocząć działalność w konkretnej branży – np. jak stworzyć firmę cateringową;

Innowacje – teksty poświęcone m.in. działalności start-upów – tych, które najlepiej dziś rokują i tych, którym się nie powiodło, parkom technologicznym i działającym w nim oryginalnym firmom (cykl „Firma nie-zwykła”), wynalazkom i ich twórcom, a także nowym technologiom i branży gier komputerowych.

Zespół tygodnika „Mój biznes” tworzą dziennikarze z poszczególnych lokalnych redakcji „Gazety Wyborczej”, którzy będą pisać o sprawach i ludziach ze swojego regionu, prezentować ich doświadczenia, rady i ostrzeżenia. Redaktorem naczelnym tygodnika jest Maciej Drzewicki, na co dzień pracujący w trójmiejskiej redakcji dziennika, który tak mówi o nowej propozycji dla czytelników:

„Mój biznes” to pierwszy taki tygodnik „Gazety Wyborczej”: tworzony przez redakcje lokalne o lokalnych i ogólnopolskich sprawach gospodarczych i ludziach polskiego biznesu, łączący wysokiej jakości, atrakcyjne dla czytelników treści z ciekawą ofertą dla reklamodawców. W każdym wydaniu chcemy inspirować do działania, podsuwając pomysły i rozwiązania problemów, a także pokazywać, jak duży jest potencjał innowacji w Polakach.

W pierwszych numerach „Mojego biznesu” będzie można przeczytać m.in. o księgarni internetowej Legimi – poznańskiej firmie, która właśnie rusza na podbój Chin i Niemiec, a także o pomyśle na biznes w postaci food-trucka – na przykładzie trójmiejskich barbusów, wraz z podpowiedziami, jak założyć taką działalność. Tygodnik zaprezentuje też materiał o wynalazku katowickiej firmy Abyss Glass, czyli interaktywnych lustrach oraz o nowoczesnych domach z wielkiej płyty, które powstają nie tylko w Skandynawii, ale też na warszawskiej Pradze.

Tygodnik „Mój biznes” będzie mieć charakter magazynowy – będzie ukazywać się jako osobny grzbiet z efektowną okładką i zawierać treści wysokiej jakości, w tym dopracowane reportaże, pogłębione wywiady i profesjonalne analizy.

Treści publikowane na łamach tygodnika będą dostępne w internecie na Wyborcza.pl oraz na stronach wydań lokalnych „Gazety Wyborczej”.

Premierę tygodnika „Mój biznes” wspierają kampania promocyjna poniedziałkowych wydań „Gazety Wyborczej” obejmująca: stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne) i radiowe (Radio Eska, RMF FM) oraz serwisy internetowe Agory i Facebook, a także autopromocje w wydaniach papierowych i cyfrowych dziennika oraz na profilach „Gazety Wyborczej” w mediach społecznościowych.

Działania reklamowe, które potrwają co najmniej przez pierwsze cztery tygodnie ukazywania się „Mojego biznesu”, przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”, a emisje telewizyjne zaplanowało SMG Poland, oddział domu mediowego Starlink.

Zobacz też: Zmiany personalne w zespole „Gazety Wyborczej”

Nowa cena i formuła wydawnicza „Gazety Wyborczej”

z20830720q

Comments

comments

91
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...