Moët Hennessy Polska wybiera Walk Creative

Informacja Prasowa - 19.11.2019
8

Moët Hennessy Polska wybiera Walk Creative

Walk Creative rozpoczyna współpracę z Moët Hennessy Polska. Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii „Polish Welcomes”dla Belvedere Vodka, pierwszej na świecie wódki super premium. Współpracę nawiązano w wyniku przeglądu ofert.

Belvedere Vodka, jedyna polska marka w portfolio Louis Vuitton Moët Hennessy, chce stać się pierwszym wyborem w segmencie luksusowych alkoholi wśród zagranicznych turystów. Synonimem ekskluzywnego i unikalnego doświadczenia opartego na polskiej gościnności i charakterystycznych polskich smakach.  Agencja Walk Creative opracowała koncepcję kreatywną kampanii „Polish Welcomes” oraz odpowiada kompleksowo za jej realizację. Działania będą prowadzone na terenie Krakowa w topowych restauracjach, najchętniej odwiedzanych przez zagranicznych turystów.
 

Comments

comments

8
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...