Moda wkracza do sportu w kampanii S’portofino

Informacja Prasowa - 20.11.2023
240

"My sport, my fashion" to hasło tegorocznej kampanii S’portofino na sezon FW 23/24

S’portofino rozpoczyna sezon zimowy nową kampanią promocyjną, w której przedstawia nie tylko garść stylizacyjnych inspiracji, ale rozwija także koncept mody sportowej. Multibrand przekonuje, że w tym sezonie tradycyjna odzież narciarska odchodzi na dalszy plan. Zima w wydaniu S’portofino to nowoczesne kroje, modne kolory i starannie wyselekcjonowane marki premium.

MY SPORT, MY FASHION to hasło tegorocznej kampanii S’portofino na sezon FW 23/24. Multibrand zachęca do odkrywania nowego oblicza mody sportowej, która coraz odważniej czerpie ze świata high fashion. To przekaz dla osób, szukających stylowych rozwiązań w odzieży przeznaczonej do uprawiania aktywności sportowej. W najnowszej kampanii S’portofino znajdziemy nie tylko gotowe stylizacje, ale także zaproszenie do budowania własnego stylu na stoku i poza nim.

W S’portofino wprowadzamy modę do sportu, czerpiąc to, co najlepsze z obu tych dziedzin. Dlatego w naszej najnowszej kampanii znalazły się produkty odzwierciedlająca światowe trendy, które w niczym nie ustępują tradycyjnej odzieży technicznej – komentuje Sylwia Jurkiewicz, Menedżer ds. Strategii i Komunikacji Marki S’portofino. – S’portofino w swoim DNA posiada bowiem zarówno miłość do mody, jak i aktywności fizycznej. Udowadniamy, że to uczucie nie wymaga kompromisów i modnie można wyglądać w każdej sytuacji, również tej sportowej.

Nie bez powodu zatem w najnowszej sesji zdjęciowej i materiale video S’portofino stawia na wyraziste stylizacje z użyciem produktów marek premium m.in. Bogner, Goldbergh, znanych w świecie narciarzy Toni Sailer i Descente czy słynących z wysokiej jakości dzianin Kujten, Allude oraz Dale of Norway. Pokazane w kampanii looki emanują pewnością siebie, a S’portofino składa za ich pomocą obietnicę wyróżnienia się w tłumie. Tym samym S’portofino po raz kolejny wypełnia lukę na rynku, oferując modę sportową na światowym poziomie.

Credits:

Agency: Malva Production
Producers: Marta Knaś & Vladyslaw Mykhnyuk

Foto: Gosia Turczyńska

Director: Ivan Bambalin / Visual Crafters

DOP: Bogdan Borysenko

Gaffer: Emil Prokop

Post production: Szymon Kraszewski

Styling: Michał Koszek / Visual Crafters

Make-up: Kama Jankowska/ARTFACES

Hair: Daniel Gryszke/ Division

Music: PALINA

Models:
Michelle / Uncover
Greta / AS Management
Greg / Panda

Backstage: Jagoda Ciesielska / S’portofino

Project Manager: Sylwia Jurkiewicz / S’portofino

Comments

comments

240
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...