„Moda na lokalność. Miasta – trendy – dane” – Grupa Wyborcza zaprasza na webinar 23 września br. 

Informacja Prasowa - 17.09.2021
119

„Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane” - Grupa Wyborcza zaprasza na webinar 23 września br. 

„Moda na lokalność. Miasta – trendy – dane” – Grupa Wyborcza zaprasza na webinar 23 września br. 

Czy lokalność to nowy, postcovidowy trend? Jakie znaczenie dla marek ma obecnie zaangażowanie lokalnych społeczności? Dlaczego „Wyborcza” rozwija sieć redakcji lokalnych oraz jak ważne są wiadomości lokalne? O tym wszystkim będzie mowa podczas kolejnego webinaru, który organizuje Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl. Podczas spotkania „Moda na lokalność. Miasta – trendy – dane”, które odbędzie się w czwartek, 23 września br., dane ze specjalnego badania konsumenckiego zrealizowanego przez Wyborcza.pl przedstawią Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego i szef redakcji lokalnych oraz Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej.

Pandemia wpłynęła na zmiany naszych zachowań w wielu dziedzinach życia, m.in. kreując nowy, silny trend, jakim jest moda na lokalność. Badania pokazują, że na znaczeniu zyskała tożsamość lokalna – silniej identyfikujemy się z miejscem, w którym mieszkamy, chętniej wybieramy lokalnych producentów i doceniamy ich wpływ na społeczności.
Zespół Wyborcza.pl przeprowadził badania konsumenckie, które ten trend potwierdzają. Sprawdził też, czego dziś od mediów oczekują czytelnicy.
Specjalny raport z badania zaprezentowany zostanie podczas webinaru „Moda na lokalność. Miasta – trendy – dane”, który odbędzie się w czwartek, 23 września br. w godz. 14.00-15.00.
Spotkanie poprowadzą Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Wyborczej” i szef redakcji lokalnych oraz Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej serwisu Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej”.
Wspólnie z uczestnikami webinaru będą oni szukać odpowiedzi na pytania: czym jest lokalność, dlaczego coraz więcej firm podkreśla tę cechę i jak angażować lokalne społeczności. Wyjaśnią również, dlaczego „Wyborcza” rozwija sieć redakcji lokalnych oraz jak ważne są wiadomości lokalne i jak można na nich zarabiać.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy (zgłoszenia są przyjmowane do 22 września).

Webinar odbędzie się na platformie Clickmeeting (nie wymaga instalacji oprogramowania), a link do niego zostanie przesłany do zarejestrowanych uczestników.

Grupa Wyborcza prowadzi cykl webinarów od listopada 2020 r. Wszystkie wydarzenia koncentrują się wokół nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. Ich celem jest edukacja i inspirowanie rynku dzięki ciekawym rozmowom o branżowych nowościach – nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Do tej pory odbyły się spotkania poświęcone m.in. polskiemu i globalnemu rynkowi subskrypcji, ochronie marki w sieci, czyli brand safety, zmianom dotyczącym 3rd party cookies, a także komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet oraz zmianom w nawykach i potrzebach tej grupy celowej.

Comments

comments

119
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...