Mocna pozycja RMF FM, straty Radia ZET!

Informacja Prasowa - 10.10.2025
278

Najnowsze wyniki słuchalności

Mocna pozycja RMF FM, straty Radia ZET! Najnowsze wyniki słuchalności

Najnowsza fala badań Radio Track (lipiec-wrzesień 2025) pokazuje wzrost udziału w czasie słuchania Radia RMF FM w stosunku do analogicznej fali w roku ubiegłym. Stacja posiada 29,0 proc. udziału i zdecydowanie wyprzedza kolejne w rankingu Radio ZET – ta stacja zanotowała spadek. Z kolei wzrosty odnotowały m.in. VOX FM, RMF Classic i Radio Wnet.

 

Udział RMF FM jest wyższy niż suma udziałów 5 kolejnych ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji w rankingu (27,8 proc.). Codziennie RMF FM słucha 7,7 mln osób, a średni dzienny czas słuchania tej stacji to blisko 3 godziny (173 minuty).

 

Udział w czasie słuchania (15-75 lat)      
Stacje ogólnopolskie i ponadregionalne 07-09.2024 07-09.2025 Zmiana
RMF FM 28,1% 29,0% +0,9%
       
Radio ZET 15,5% 14,6% -0,9%
Jedynka – Program 1 Polskiego Radia 4,5% 4,6% +0,1%
VOX FM 3,4% 3,8% +0,4%
Antyradio 2,5% 2,5% +0,1%
Radio Maryja 2,3% 2,2% -0,1%
Radio TOK FM 2,2% 2,1% -0,1%
Trójka – Program 3 Polskiego Radia 2,2% 2,1% -0,1%
RMF Classic 1,2% 1,4% +0,2%
Eska Rock 1,0% 1,0% +0,1%
Radio Wnet 0,5% 0,7% +0,2%
Polskie Radio 24 0,4% 0,5% +0,0%
Dwójka – Program 2 Polskiego Radia 0,5% 0,5% -0,1%
Źródło: Radio Track Kantar Polska; 07-09.2024, 07-09.2025; TG: 15-75 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba: 21001, 20915.

 

RMF FM góruje także w największych miastach (pow. 500 tys. mieszkańców). Na tych szczególnie wymagających rynkach (duża podaż stacji radiowych), RMF FM posiada  18,5 proc. udziału w czasie słuchania (wzrost o 0,6%).

 

Udział w czasie słuchania (miasta pow. 500 tys.)      
Stacje ogólnopolskie i ponadregionalne 07-09.2024 07-09.2024 Zmiana
RMF FM 17,9% 18,5% +0,6%
 
Radio ZET 12,4% 10,5% -1,9%
Radio TOK FM 8,5% 7,3% -1,2%
Antyradio 4,8% 4,4% -0,4%
Eska Rock 3,5% 3,8% +0,4%
Trójka – Program 3 Polskiego Radia 2,7% 3,8% +1,0%
RMF Classic 4,3% 3,6% -0,7%
VOX FM 3,6% 3,4% -0,2%
Jedynka – Program 1 Polskiego Radia 2,9% 2,5% -0,4%
Radio Wnet 1,3% 2,2% +0,9%
Radio Maryja 1,3% 1,0% -0,2%
Polskie Radio 24 0,5% 0,9% +0,4%
Dwójka – Program 2 Polskiego Radia 1,2% 0,8% -0,5%
Źródło: Radio Track Kantar Polska; 07-09.2024, 07-09.2025; TG: 15-75 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba: 21001, 20915.

 

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...