Mobiem Polska wzmacnia obsługę klienta. Do agencji dołączają Maciej Wroński i Jarosław Jezuita

Informacja Prasowa - 02.03.2020
32

Mobiem Polska wzmacnia obsługę klienta. Do agencji dołączają Maciej Wroński i Jarosław Jezuita

Od początku roku agencja marketingu mobilnego Mobiem Polska, należąca do Grupy Interia.pl, sukcesywnie poszerza swój skład kadrowy. Kolejną nową osobą  jest Maciej Wroński, który objął stanowisko Account Managera. Dodatkowo szeregi firmy wzmocnił Jarosław Jezuita jako Traffic Manager.

Maciej Wroński przeszedł do Mobiem Polska z działu agencyjnego Grupy Interia.pl, gdzie dotąd pracował w pionie kluczowych klientów. Odpowiadał tam m.in. za budowanie i podtrzymywanie relacji z domami mediowymi, dostawcami oraz klientami korporacyjnymi na rynku usług B2B. Realizował kampanie, a także tworzył oferty, koncepcje, analizy sprzedażowe oraz raporty. W agencji zacznie pracę jako Account Manager w Dziale Handlowym.

Maciej Wroński 

 

– Nie ukrywam, że to dla nas kolejne kadrowe wzmocnienie związane z obsługą klienta, którą zamierzamy dobrze wykorzystać. Zależy nam na tym, aby była ona na najwyższym poziomie. Chcemy jak najszybciej reagować na otrzymywane briefy, a także budować trwałe relacje biznesowe. Liczymy również na to, że Maciej będzie aktywnie pozyskiwał nowych odbiorców naszych usług, analizował bieżące trendy rynkowe i wspierał poszerzenie portfolio produktowego – zaznacza Radosław Włoda, Dyrektor Handlowy w Mobiem Polska.

 

W zakresie obowiązków nowego Account Managera będzie sprzedaż produktów i usług spółki oraz obsługa kontrahentów, w tym opracowywanie strategii obecności w kanale mobile. Ponadto Maciej Wroński ma koordynować kampanie reklamowe, tworzyć dedykowane oferty handlowe i współtworzyć analizy rynkowe.

 

– Zatrudniając Macieja, wzięliśmy pod uwagę jego umiejętności interpersonalne i analityczne. Duże znaczenie miało to, że jest osobą otwartą, dokładną i ambitną. Uważamy, że jego typ osobowości doskonale będzie współgrał z charakterami pozostałych pracowników działu handlowego lub opiekunów klienta – dodaje Radosław Włoda.

 

– Wierzę, że doświadczenie i podejście, które nabyłem w obsłudze takich marek, jak Carlsberg Polska, PKO BP czy Renault Polska, a także domów mediowych, przyniesie agencji odpowiednie rezultaty. Kreatywność, umiejętność pracy w zespole i orientacja na cel to moje mocne strony. Będę chciał je dobrze wykorzystać – podkreśla Maciej Wroński.

Z kolei zatrudnienie Jarosława Jezuity na stanowisku Traffic Managera ma wzmocnić Dział Rozwoju Produktu. Jego szefem jest Michał Pietruszka, który dołączył do zespołu na początku roku. I to jest kolejny krok na drodze do tworzenia wyspecjalizowanego zespołu.

Jarosław Jezuita 

– Jarosław ma zaawansowane umiejętności technologiczne oraz jest osobą bardzo kreatywną. Zaangażowanie, dokładność i dobra organizacja pracy to jego największe atuty. Z takim kadrowym wzmocnieniem będziemy mogli zagwarantować realizację i efektywność kampanii na najwyższym poziomie – podkreśla Michał Pietruszka, Head of Mobile Product w Mobiem Polska.

 

Obecnie agencja koncentruje się na wprowadzaniu do Polski nowych rozwiązań, takich jak nieinwazyjne i niestandardowe reklamy w grach mobilnych. Jest jedynym na tym rynku przedstawicielem szwedzkiej firmy Adverty. Dział, do którego dołączył Jarosław Jezuita, bezpośrednio nadzoruje realizację tego typu kampanii. Zapewnia też bieżącą kontrolę i sprawność w zakresie podejmowanych działań.

Comments

comments

32
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...