Mobiem (Grupa Interia.pl) rozszerza sieć sprzedaży i wzmacnia zespół

Informacja Prasowa - 13.08.2019
66

Mobiem (Grupa Interia.pl) rozszerza sieć sprzedaży i wzmacnia zespół

Mobiem – czołowa agencja marketingu mobilnego, zwiększyła zasięg działania, dołączając do swojej sieci biura sprzedaży bezpośredniej Grupy Interia.pl. Ponadto w ostatnich tygodniach do agencji na kluczowe stanowiska dołączyło trzech ekspertów: Michał Giera (Head of Mobile Product), Radosław Włoda (Dyrektor Handlowy) oraz Paweł Murawski (Senior Account Manager). Mobiem zapowiada jeszcze szybszy rozwój i dalsze wzrosty agencji.

Rozszerzenie sieci o biura sprzedaży bezpośredniej Grupy Interia.pl to ważny krok w rozwoju spółki, której produkty i usługi, tworzące ekosystem mobile Mobiem, uzupełnią ofertę digitalową Grupy. Samej Grupie natomiast pozwolą na realizację kompleksowych kampanii online, obejmujących serwisy www, strony mobilne oraz aplikacje– komentuje Norbert Kowalski, CEO Mobiem.

Według firmy badawczej Gemius/PBI, aplikacje mobilne Grupy Interia.pl w czerwcu wygenerowały ponad 394 mln odsłon, docierając do przeszło 954 tys. użytkowników. Zasięg całej Grupy Interia.pl na urządzeniach mobilnych w czerwcu 2019 wyniósł 51%,co stanowiło 14,4 mln użytkowników (RU) i ponad 860 mln odsłon.

Dzięki zasobom Grupy Interia.pl mamy możliwość stworzenia unikalnych rynkowo segmentów użytkowników, co z kolei oznacza lepsze dopasowanie komunikatu do konsumenta, a w rezultacie – efektywniejsze kampanie– dodaje Kowalski.

Rozszerzenie sieci sprzedaży to nie koniec zmian w Mobiem. Dołączenie w ostatnich miesiącach trzech ekspertów i objęcie przez nich kluczowych stanowisk w spółce jest ściśle związane z rozwojem agencji i wynika bezpośrednio ze strategii nastawionej na development przy udziale liderów rynku mobilnego w Polsce. Zarówno Michał Giera, jak i Radosław Włoda oraz Paweł Murawski mają unikatowe doświadczenie i ponadprzeciętny know-how digitalowy. Każdy z nich ma też zaawansowaną wiedzę z zakresu rozwoju produktów mobilnych, badań i analiz aplikacji mobilnych czy rozwoju relacji z Klientem.

Michał Giera doświadczenie zdobywał w Grupie WP, gdzie odpowiadał za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów oraz Spicy Mobile, gdzie zajmował się developmentem nowych obszarów biznesowych oraz business intelligence. Przez 4 lata rozwijał także swój własny projekt z zakresu analityki aplikacji mobilnych – Snapp. W nowej roli Michał Giera będzie odpowiadał m.in. za strategiczne doradztwo w zakresie rozwoju produktów biznesowych, ze szczególnym naciskiem na aplikacje mobilne agencji oraz rozwiązania reklamowe, a także zarządzanie danymi agregowanymi przez Mobiem i ich dalszą monetyzację.

Radosław Włoda do końca lutego 2019 roku pełnił obowiązki Dyrektora ds. Rozwoju Projektów Niestandardowych w Grupie Interia.pl. Od 2011 roku odpowiadał w portalu za rozwój i sprzedaż reklamowych produktów mobilnych. Z branżą mediową związany od 25 lat. Swoją karierę rozpoczynał w Eurozecie, następnie pracował w Gruner+Jahr Polska, Optimedia i Media Express. Był również kierownikiem ds. sprzedaży korporacyjnej i szefem działu wsparcia sprzedaży Gazeta.pl w wydawnictwie Agora. Współpracę z Mobiem rozpoczął w marcu 2019 roku. Pełni obowiązki Dyrektora Handlowego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój produktów reklamowych w firmie.

Paweł Murawski doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w HR Development, Dreamcast, domu mediowym IPG Mediabrands, Grupie Interia oraz Havas Media. W Mobiem od czerwca br. Pełni rolę Senior Account Managera, wzmacniając Dział Handlowy agencji. Odpowiada za rozwój relacji agencji z domami mediowymi.

Agencja zapowiada kolejne nowości, o których już wkrótce poinformuje rynek.

 

Comments

comments

66
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...