Mlekpol rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą sery żółte

Informacja Prasowa - 18.07.2024
97

ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów

ONE House, agencja komunikacji marketingowej, realizuje ogólnopolską kampanię dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie, jednego z największych producentów mleka i wyrobów mleczarskich w Polsce i Europie, koncentrującą się na szerokiej gamie serów żółtych. Działania, realizowane od lipca do końca października 2024 roku, mają na celu wzmocnienie marki Mlekpol w kategorii serów żółtych oraz podkreślenie jakości i różnorodności oferowanych produktów.

Ogólnopolska kampania realizowana jest w różnych mediach, w tym w telewizji i na platformach BVoD (Broadcast Video on Demand), co zapewnia szeroki zasięg i zaangażowanie. Jej celem jest pokazanie różnorodnych wariantów serów żółtych marki Mlekpol, budowanie świadomości w grupie docelowej oraz podkreślenie atrybutów odpowiednich produktów poprzez kreatywne działania.

Kampania dla serów żółtych Mlekpol jest kolejnym projektem realizowanym przez agencje z Grupy ONE House dla tego klienta. Agencja oS3 wspólnie z ONE House realizują również działania dla marki Rolmlecz. Dodatkowo, agencja ONE House planowała i kupowała media dla marki mleka Łaciate.

Cieszymy się, że klienci dostrzegają, iż kompleksowa obsługa w jednej grupie reklamowej zapewnia większą efektywność budżetów reklamowych. Wierzymy, że nasza komplementarna oferta oraz zintegrowane podejście pozwalają na osiąganie lepszych wyników i budowanie silniejszych relacji z naszymi klientami mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.

– Rozszerzenie naszej współpracy o kategorię serów żółtych jest dowodem na sukces dotychczasowych projektów i naszej determinacji w dążeniu do rynkowego wzrostu Mlekpolu – dodaje Katarzyna Baczyńska, Head of Media w ONE House.

O Mlekpol:

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie jest jednym z największych producentów mleka i wyrobów mleczarskich w Polsce i Europie. Od ponad 40 lat dynamicznie się rozwija dzięki pasji i zaangażowaniu swoich pracowników, łącząc nowoczesne technologie z tradycją. Mlekpol zaopatruje się w najwyższej jakości surowiec od około 8000 polskich rolników, a jego produkty powstają w 14 nowoczesnych zakładach przetwórczych. Wyroby takich marek jak Łaciate, Milko, Mazurski Smak, Białe, Rolmlecz i Maślanka Mrągowska są popularne zarówno w Polsce, jak i za granicą, a eksportowane są do ponad 100 krajów.

Comments

comments

97
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...