ML System rozszerza współpracę z TAILORS GROUP
TAILORS Group rozszerza współpracę z ML System, czołowym producentem fotowoltaiki zintegrowanej z budownictwem. Agencja zrealizuje nowy projekt, który zakłada prowadzenie kompleksowych działań informacyjno-promocyjnych związanych z zaangażowaniem spółki w rządowy program rozwoju energetyki prosumenckiej, „Mój prąd”. Głównym zadaniem TAILORS Group będzie poprowadzenie komunikacji B2C we wszystkich kanałach komunikacyjnych oraz media relations. TAILORS Group będzie nadal wspierać ML System w zakresie relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej.
TAILORS Group odpowiada za całość komunikacji wokół kampanii „Mój prąd”. Dział digital przygotuje dedykowany akcji landing page oraz animacje. Dział PR odpowiada za koordynację działań reklamowych w internecie oraz kontakty z mediami. Aktywności rozpoczną się w październiku.
„To ciekawy i pełen wyzwań projekt. W obszarze energetyki mnóstwo się w tym roku dzieje. Mogliśmy wykorzystać nasze doświadczenia ze współpracy z innymi klientami związanymi z tą branżą i dzięki temu zaproponować ML System najlepiej dobrany miks działań komunikacyjnych. Cieszy nas zaufanie klienta i fakt, że możemy być zaangażowani w niezwykle istotne z perspektywy biznesowej działania ” – mówi Łukasz Wójcik, partner, TAILORS Group.
Rządowy program „Mój prąd” umożliwia uzyskanie dofinansowania do 5 tys. zł. na instalację fotowoltaiczną. Do wykorzystania w ramach programu jest 1 mld złotych. „Mój prąd” ma na celu promocję energetyki prosumenckiej, a tym samym rozwiązań proekologicznych.
„W komunikacji chcemy podkreślić innowacyjność i jakość rozwiązań ML System, m.in. kolorowych paneli fotowoltaicznych wyprodukowanych w Polsce, a także przybliżyć konsumentom założenia programu ‘Mój prąd’. Pozwoli to na uzupełnienie działań stricte reklamowych prowadzonych przez klienta oraz maksymalne wykorzystanie rynkowej szansy”– dodaje Wójcik.
Comments
