Mixx Awards 2018

Redakcja PR - 29.11.2018
66

Znamy zwycięzców

W trakcie tegorocznej gali Mixx Awards domem mediowym roku okazał się Havas Media, marketerem roku – IKEA Polska, człowiekiem roku – Joanna Pawlak z Wirtualnej Polski, a nagroda za całokształt dokonań trafiła do Grzegorza Krzemienia z Golden Submarine.

Do konkursu zakwalifikowano w tym roku blisko 140 prac w 16 kategoriach. Jury najpierw wybrało  52 nominowanych, a później przyznało 37 nagród, w tym 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych, oraz 15 wyróżnień.

Trzy statuetki (srebro i dwa brązy) w różnych kategoriach zgarnęła kampania „Tymbark Funbot”, przygotowana przez Gong i Mindshare Polska dla Maspexu.

Aż 11 projektów dostało po dwie nagrody.

Najwięcej, bo siedem nagród zdobyła agencja Gong, która otrzymała również tytuł agencji roku.

Nagroda dla domu mediowego roku trafiła do Havas Media, a dla marketera roku do IKEA Polska.

Tytuł człowieka roku przyznano Joannie Pawlak, która od marca br. piastuje stanowisko prezesa Wirtualna Polska Media, a wcześniej przez wiele lat pełniła funkcję szefowej pionu marketingu i sprzedaży w grupie.

Grzegorz Krzemień, prezes agencji Golden Submarine, wrócił do domu z nagrodą za całokształt dokonań.

Warunkiem udziału w organizowanym przez IAB Polska konkursie Mixx Awards jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców jury oceniało zgłoszone kampanie całościowo – biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie, wykorzystanie mediów oraz rezultaty.

Comments

comments

66
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...