Mistrzowie Kodowania wśród najlepszych inicjatyw edukacyjnych w Europie

Informacja Prasowa - 02.12.2016
128

Projekt Samsunga doceniony na arenie międzynarodowej

Program Mistrzowie Kodowania znalazł się w ścisłym finale konkursu European Digital Skills Award 2016. Nominacja do najlepszej „16” została przyznana w kategorii „Cyfrowe umiejętności w edukacji”. 1 grudnia w Brukseli podczas konferencji Digital Skills and Jobs Coalition organizowanej przez Komisję Europejską ogłoszono zwycięzców.

Największy program edukacyjny w Polsce – Mistrzowie Kodowania znalazł się wśród najlepszych w międzynarodowym konkursie European Digital Skills Award 2016, którego celem jest identyfikacja projektów, które mogą zainspirować innych do podjęcia podobnych działań w całej Europie. W tym roku do konkursu zgłoszonych zostało aż 250 różnych programów i działań związanych z propagowaniem procesu cyfryzacji Europejczyków. Mistrzowie Kodowania znaleźli się w najlepszej „16” całego konkursu, a w kategorii „Cyfrowe umiejętności w edukacji” w TOP 4. Znalezienie się w ścisłym finale jest ogromnym wyróżnieniem i nobilitacją.

Jesteśmy szczęśliwi i bardzo dumni z tej nominacji i znalezienia się w wąskim gronie finalistów. Cieszymy się, że wieloletni wysiłek zespołu Mistrzów Kodowania, w tym przede wszystkim nauczycieli i trenerów, został doceniony na poziomie europejskim. Takie wyróżnienia utwierdzają nas w przekonaniu, że to co robimy jest słuszne i motywują nas do działania na jeszcze większą skalę – powiedziała Blanka Fijołek, CSR & Sponsorship Senior Manager w Samsung Electronics Polska, inicjatorka Programu.

Mistrzowie Kodowania to ogólnopolska inicjatywa, której celem jest wprowadzenie zajęć programowania do szkół w całej Polsce. Obecnie w program zaangażowanych jest ponad 1700 placówek, prawie 3500 nauczycieli i 150 000 uczniów, co sprawia, że jest to największa inicjatywa edukacja w kraju.

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...