Mint Media z nową kampanią dla Mattel

Informacja Prasowa - 15.01.2019
294

Mint Media z nową kampanią dla Mattel

Mint Media z nową kampanią dla Mattel

Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.

Do promocji gry UNO, trwającej od 16 listopada do 6 grudnia, wykorzystano dwa popularne serwisy społecznościowe – Instagram oraz TikTok. Kanały te zostały wybrane ze względu na dużą popularność wśród młodych użytkowników, czyli grupy docelowej kampanii oraz szerokich możliwości w zakresie prowadzenia kreatywnych realizacji.

Zauważyliśmy bardzo duży potencjał w serwisie TikTok, z którego korzysta już 600 mln użytkowników, z czego większość to nastolatki. Efekty przerosły nasze oczekiwania. Jest to medium, które wyzwala kreatywność użytkowników w większym stopniu niż Instagram, a co za tym idzie otwiera nowe możliwości komunikacji dla marek – komentuje Michał Chrościcki, Analyst & Strategy Planner Mint Media.

W ramach współpracy, agencja Mint Media była odpowiedzialna za dobór kanałów oraz przeprowadzenie kompleksowych działań promocyjnych w zakresie kampanii digital i konkursu na platformach Instagram i TikTok.

Celem kampanii była promocja gry karcianej UNO wśród młodych osób. Działania zostały podzielone na trzy etapy. Pierwszym z nich było zamieszczenie postu na Instagramie, lokującego produkt oraz konkurs Mattel. Etap drugi obejmował umieszczenie filmu w serwisie TikTok. Ostatnim krokiem było dodanie wideo przedstawiającego wirtualną rozgrywkę użytkowników. Wszystkie publikacje otagowane były #UNOwyzwanie.

Dzięki połączeniu siły tych dwóch platform, udało się skupić uwagę bardzo szerokiej grupy odbiorców. Użytkownicy TikTok, w ramach drugiego etapu, kierowani byli na Instagram, co pozytywnie przełożyło się na wyniki kampanii. Efekty działań ponad trzykrotnie przerosły zakładaną liczbę wyświetleń filmów oraz ponad dwukrotnie estymowany zasięg postów.

Po stronie Mint Media za współpracę odpowiedzialni byli Patrycja Pietruszewska oraz Michał Zychowicz.

Comments

comments

294
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...