Mint Media dla marki Kikkoman®

Informacja Prasowa - 26.06.2018
65

Mint Media dla marki Kikkoman®

Agencja interaktywna Mint Media zrealizowała pierwszy projekt dla marki Kikkoman®. Marka Kikkoman® to szeroka oferta naturalnie warzonych sosów sojowych i marynat. Agencja odpowiada za realizacje kreacji w zakresie kampanii digital oraz projektu graficznego strony internetowej www.ekspertzdrowegosmaku.pl.

W ramach współpracy Mint Media i marki Kikkoman® powstała nowoczesna i przejrzysta strona internetowa www.ekspertzdrowegosmaku.pl, pełniąca funkcję witryny o charakterze edukacyjnym.

Na ekspertzdrowegosmaku.pl opisano, czym jest piąty smak umami oraz jak przebiega, ściśle rygorystyczny, proces produkcji naturalnie warzonych sosów sojowych. Witryna ma także na celu edukowanie konsumentów o tym, jak odróżniać produkty wzmacniane glutaminianem sodu, od tych tworzonych z naturalnych składników i bez wzmacniaczy smaku. Ponadto, na stronie znajdują się linki do serwisu YouTube z przepisami, które prezentują jak dzięki użyciu sosów Kikkoman® wynieść dania na wyższy, piąty poziom.

Po stronie agencji Mint Media za współpracę z klientem odpowiada Anna Sadowy, Account Manager.

Kikkoman® jest kolejnym w portfolio Mint Media producentem z branży FMCG. Praca dla marki była dla nas przyjemnością oraz wyzwaniem. Tworząc stronę ekspertzdrowegosmaku.pl chcieliśmy nawiązywać do dań kuchni nie tylko azjatyckiej, ale też pokazać, że sos jest przyprawą uniwersalną, która sprawdzi się też w daniach kuchni typowo polskiej, a nawet deserach – komentuj Anna Sadowy, Account Manager, Mint Media.

Na stronie znajduje się też quiz sprawdzający wiedzę, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody związane ze sklepem internetowym Develey, w którym dostępne są również sosy i marynaty Kikkoman®.

Comments

comments

65
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...