Mindspot wygrywa przetarg na komunikacją marki Husqvarna
Agencja Mindspot Communication & Media wygrała przetarg na obsługę PR szwedzkiej marki Husqvarna. W ramach prowadzonych działań, Mindspot będzie odpowiadał za komunikację związaną z innowacyjnymi produktami i rozwiązaniami firmy Husqvarna do pielęgnacji terenów zieleni w ogrodach, parkach i w lasach. Agencja skoncentruje się przede wszystkim na nowoczesnych maszynach akumulatorowych oraz na robotach koszących Automower®, w produkcji których Husqvarna z 25-letnim doświadczeniem jest światowym liderem. Mindspot zajmie się również współpracą z influencerami i wesprze działania realizowane w ramach kampanii Ciche Sąsiedztwo.
Husqvarna to największy światowy producent wysokiej klasy maszyn, urządzeń i akcesoriów do pielęgnacji terenów zieleni w parkach, lasach i w ogrodach takich jak m.in.: kosiarki samojezdne, roboty koszące Automower®, wykaszarki, podkaszarki, pilarki. Od ponad 330 lat tworzy maszyny z myślą o użytkowniku i łatwości ich obsługi, nieustannie doskonali swoje produkty wdrażając inteligentne rozwiązania i innowacje. Wyznacza kierunki rozwoju i obowiązujące standardy zarówno dla maszyn profesjonalnych jak i amatorskich. W 2020 r. Husqvarna obchodzi 25-lecie wprowadzenia na rynek pierwszego robota koszącego Automower®.
Agencja pozyskała klienta w ramach przetargu. Strony nie podają czasu obowiązywania kontraktu.
Wśród klientów agencji komunikacji marketingowej Mindspot znajdują się m.in. takie firmy jak: HP Inc, BMW, SAP, FIBARO, Logitech, SHARP.