Miłośnik dwóch i czterech kółek – Tomasz Marczyński ambasadorem marki Mio

Informacja Prasowa - 23.02.2022
67

Miłośnik dwóch i czterech kółek - Tomasz Marczyński ambasadorem marki Mio

Miłośnik dwóch i czterech kółek – Tomasz Marczyński ambasadorem marki Mio

Marka Mio nawiązała współpracę z byłym kolarzem zawodowym, miłośnikiem motoryzacji i propagatorem bezpiecznego stylu jazdy – Tomaszem Marczyńskim. Miłość i pasja do dwóch i czterech kółek oraz chęć włączenia się w propagowanie i edukowanie w zakresie odpowiedzialnego zachowania na drodze oraz poszerzenia wiedzy związanych z kamerami samochodowymi spowodowały, że sportowiec postanowił w lutym br. dołączyć do #MioTeam.

Choć swoją karierę zawodową skupił na kolarstwie to auta i wszystko co z nimi związane zajmują również ważne miejsce w jego życiu. Tomasz Marczyński to były kolarz zawodowy UCI World Tour. W trakcie swojej kariery sportowej 4-krotnie zdobył tytuł Mistrza Polski. W 2017 roku wygrał 2 etapy prestiżowego wyścigu kolarskiego La Vuelta Espania. Był również wielokrotnie nominowany do tytułu „Sportowca Roku” Przeglądu Sportowego. Jest również organizatorem najlepszego wyścigu dla amatorów w Polsce sygnowanym jego imieniem i nazwiskiem. Aby osiągnąć sukcesy do 2021 musiał podporządkować swoje życie kolarstwu, lecz każdą wolną chwilą poświęcał nie dwóm, a czterem kółkom.

Dbamy o to, by marka oraz urządzenia Mio były synonim- em wysokiej jakości i niezawodności. Chcemy wyznaczać trendy w swoich grupach produktowych i dawać naszym użytkownikom rozwiązania, które są wsparciem w trakcie podróży. Tworząc #MioTeam staramy się, aby dołączały do niego osoby, które pasjonuje motoryzacja, a jednocześnie same propagują  zasady bezpiecznego poruszania się po drodze. Dlatego niezwykle cieszę się, że w skład #MioTeam wchodzili Adam Klimek, Aleksander Ostrowski, Wojciech Chuchała, a teraz dołącza do nas Tomasz Marczyński – podkreśla Łukasz Tetkowski, Marketing & Communication Head – CEE, DACH, Turkey Mitac International.

Motoryzacja zawsze była bliska mojemu sercu. Poza ściganiem się na dwóch kółkach, moje emocje również skręcały w stronę aut klasycznych. Kocham samochody, te z duszą, dające poczucie  wolności i przyjemność z jazdy. W swojej skromnej kolekcji mamy ich kilka i w każdej wolnej chwili, wyruszam na przejażdżki zarówno w Polsce, jak i w moim drugim domu – Hiszpani. Będąc kolarzem jak i kierowcą, wiem, że poruszanie po drogach wiąże się z obopólnym poszanowaniem, a w konsekwencji z  bezpieczeństwem. Marka Mio idealnie wpisuje się w ten trend, dlatego osobiście korzystam z ich wideorejstratorów. Cieszę się, że dołączyłem do rodziny #MioTeam – Tomasz Marczyński.

Comments

comments

67
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...