Milka z programem „Miłe Wieści” w TVN

Informacja Prasowa - 21.04.2021
35

Milka z programem „Miłe Wieści” w TVN

Milka z programem „Miłe Wieści” w TVN

 

9 kwietnia br. rozpoczęła się emisja programu „Miłe wieści”, przygotowanego we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska). Audycję można oglądać na antenach stacji TVN, TVN7 oraz TTV. W jej ramach prowadzący – Marcin Prokop i jego pomocnicy pokazują pozytywne wydarzenia, które przywracają wiarę w czułość, bezinteresowność drugiego człowieka. Za koordynację realizacji projektu oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.

 

„Miłe wieści” to radosny program o małych gestach delikatności, wprawiających świat w pozytywne obroty oraz kulisach powstawania dobrych newsów w kameralnej redakcji pod wodzą Marcina Prokopa. Celem projektu jest stworzenie przestrzeni promującej pozytywne wiadomości i tym samym przełamanie natłoku negatywnych informacji, z którym mamy do czynienia w obecnych czasach. Widzowie mają możliwość współtworzenia audycji w ramach konkursu dostępnego pod adresem: https://dziendobry.tvn.pl/konkurs/mile-wiesci. Mogą nadsyłać filmy lub zdjęcia pokazujące gesty delikatności oraz zdarzenia, które podnoszą na duchu. Jury codziennie nagradza jedno zgłoszenie, a jego autor otrzymuje zestaw słodyczy Milka. Wybrane prace są prezentowane w programie „Miłe wieści”.

 

Premierowe odcinki audycji zostały wyemitowane 9 kwietnia br. na antenach TVN oraz TVN7 i osiągnęły wysoki udział w oglądalności na poziomie kolejno 9,4% i 7,1%. Do końca maja program można oglądać w piątki o godz. 20:05 w TVN i o godz. 20:30 w TVN7, a także w poniedziałki o godz. 20:30 w TTV oraz na player.pl.

 

Działania reklamowe, promujące audycję „Miłe wieści” oraz towarzyszący jej konkurs, objęły telewizję oraz media społecznościowe. Spot w wersji 30’’ jest emitowany na antenie TVN. Za produkcję programu oraz stworzenie koncepcji kreatywnej spotu i jego realizację odpowiada TVN. Planowaniem, koordynacją projektu zajął się dział Invention Mindshare Polska, za zakup mediów odpowiada zespół Kliencki Mindshare Polska. Kreacje w mediach społecznościowych oraz bilbordy sponsorskie stworzyła agencja Ogilvy Polska.

Comments

comments

35
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...