Podróże w czasie w świątecznej reklamie Milki

Redakcja PR - 01.12.2016
176

Bożonarodzeniowa reklama Milki

Milka jest jedną z marek, które bez wątpienia kojarzymy z emocjami – trudno się dziwić. Każda reklama czy kampania, która powstała na przestrzeni ostatnich kilku lat zachwyca nie tylko marketerów i strategów, ale samych odbiorców – a o to przecież chodzi. Milka ze świąteczną reklamą naprawdę wprawia nas w ten magiczny, bożonarodzeniowy klimat. 

Poruszam wątek Milki ze względu na nową reklamę, która po raz kolejny dowodzi, że marka dokładnie wie, co robi. Najpierw muszę zaznaczyć, że czas świąt jest oczywiście wyjątkowy dla twórców reklam i samych marek – co roku po Wszystkich Świętych bombardują nas nowe kampanie, wyciskające łzy przedstawienia i wzruszające, emocjonalne obrazki. Jak wybrnęła z tego marka, która na co dzień posługuje się tego typu przekazem? Czy za dużo to niezdrowo?

Najnowsza reklama Milki to krótka opowieść o marzeniu dziecka. Zwykłym i niezwykłym jednocześnie, bo dotyczącym Świąt. Kiedy sięga po pierwszą czekoladkę z kalendarza adwentowego, chce jak najszybciej dojść do końca – nie tylko ze względu na same słodycze, ale ten magiczny czas. Każdy z nas pamięta ten moment, kiedy można otworzyć tylko jedną czekoladkę z kalendarza adwentowego. A jeśli w dodatku te łakocie są pyszne… Jak tutaj się powstrzymać? Chłopiec idzie do zegarmistrza, który daje mu worek z częściami do zegarków, a on tworzy machinę – działa. Przenosi się do świątecznego dnia, w którym wszyscy razem zasiadają do jednego stołu.

Emocji jest jak zawsze sporo, ale moim zdaniem nie przesadzono z tym przedstawieniem. W ogniu reklam, które aż prowokują do łez, ta jest raczej z tych tonujących, ale uroczych. Jednocześnie wydobywa ze Świąt to, co najważniejsze – rodzinny nastrój i dziecięce marzenia i trochę bajkowego świata, o którym każdy z nas myśli w tym niezwykłym okresie… Sięgnięto też do wspomnień, które każdy z nas ma, w związku z odkrywaniem kolejnych łakoci z kalendarzy adwentowych. Dziś są pewną oczywistością dla dzieci – kiedyś wyczekiwane, niezwykłe, upragnione. Milka nieco czaruje nas, bo dziś kalendarze adwentowe produkują nawet firmy kosmetyczne. Ta reklama wywołuje pozytywne wspomnienia każdego dorosłego.

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...