Coca Cola z nowym dyrektorem marketingu – Mikołaj Ciaś

Jerzy Ciszewski - 17.05.2016
48

Mikołaj Ciaś objął funkcję dyrektora marketingu w Coca-Cola Poland Services

Mikołaj Ciaś objął funkcję dyrektora marketingu w Coca-Cola Poland Services odpowiedzialnego za stworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.

Powierzenie i skonsolidowanie całego portfela marek gazowanych i niegazowanych w rękach Mikołaja Ciasia jest efektem nowej strategii i podejścia firmy, mającej na celu uspójnienie struktury działu marketingu. Stanowisko dyrektora marketingu, które objął jest nową funkcją w firmie.

Mikolaj Ciaś ma długoletnie doświadczenie w branży FMCG. Od 2005 roku tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych, w tym za marki Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta,  Kinley oraz innowacje w obrębie kategorii.

Był także odpowiedzialny za grupę marek Coca-Cola w regionie Europy Północnej i Centralnej obejmującym: Polske, Czechy, Słowacje oraz kraje Bałtyckie. Odpowiadał również za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek.

Jako marketing & commercial activation manager zarządzał zespołem dedykowanym projektowi UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w obu tych krajach.

Był także szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.

MikołajCiaś

 

Comments

comments

48
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...