Mikkel Noesgaard nowym dyrektorem ds. marketingu w Play

Informacja Prasowa - 08.10.2019
151

Mikkel Noesgaard nowym dyrektorem ds. marketingu w Play

W poniedziałek, 7 października, Rada Dyrektorów Play Communications poinformowała, że Mikkel Noesgaard został z dniem 1 listopada 2019 roku powołany na Członka Zarządu i dyrektora ds. marketingu w P4 sp. z o.o. („Play”), która jest w pełni zależna od Spółki. Powołanie to jest związane z rezygnacją Michała Sobolewskiego z pełnienia funkcji Członka Zarządu Play odpowiedzialnego za marketing z dniem 7 października 2019 r.

Mikkel Noesgaard posiada ponad 15-letnie międzynarodowe doświadczenie w sektorach technologii i telekomunikacji zdobyte na stanowiskach związanych z zarządzaniem sprzedażą, marketingiem i rozwojem biznesu. Przed dołączeniem do Play pracował 7 lat w strukturach jednej z najbardziej renomowanych zdigitalizowanych firm telekomunikacyjnych – Telenor Group, ostatnio na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu w Telenor Serbia i Czarnogóra. Mikkel uzyskał tytuł magistra ekonomii biznesu i informatyki na Copenhagen Business School w Danii.

LinkedIn Mikkel Noesgaard

źródło: Play Communications

 

Comments

comments

151
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...