Miesięcznik i serwis M jak Mama zachęcają młode matki do aktywności

Informacja Prasowa - 06.06.2019
297

Miesięcznik i serwis M jak Mama zachęcają młode matki do aktywności

Ocena własnej atrakcyjności spada u młodych mam ze średniej 7,7 sprzed ciąży do 5,5 po ciąży na dziesięciostopniowej skali* – wynika z badań przeprowadzonych przez Pollster na zlecenie miesięcznika i serwisu M jak Mama. Wnioski z raportu zainspirowały Wydawcę do przygotowania projektu MamaGO Camp, który pozwoli młodym matkom zadbać o samopoczucie i dobrą formę bez konieczności rozstawania się z dzieckiem.

Miesięcznik i serwis M jak Mama zleciły Instytutowi Pollster przeprowadzenie badania w grupie młodych mam, aby dowiedzieć się, jak odnajdują się w nowej „pociążowej” rzeczywistości, poznać ich potrzeby oraz sprawdzić, na ile udaje się im je zaspokajać.

Z danych wynika, że młode mamy czują dużą potrzebę zadbania o siebie, jednak najczęściej nie są w stanie jej zaspokoić, ponieważ są całkowicie pochłonięte nowymi obowiązkami macierzyńskimi (67 proc. respondentek). Najczęściej skarżą się na takie problemy jak: zbyt wysoka waga i trudności z utrzymaniem diety, rozstępy, zmiana kształtu piersi, bóle pleców, słaby stan włosów. Blisko 80 proc. badanych deklaruje, że chciałoby zrobić coś dla siebie, jednocześnie mając dziecko blisko siebie.

W odpowiedzi na potrzeby młodych mam powstał projekt MamaGO Camp sygnowany marką M jak Mama. To oferta letnich obozów fitness dla mam z niemowlakami. W czasie 5-dniowego wyjazdu uczestniczki otrzymują bogatą ofertę zajęć i warsztatów.

Autorski program ćwiczeń dopasowany do możliwości mam opracowała trenerka, mama influencerka i Kobieta Roku Glamour 2018 – Kasia Bigos. Zajęcia sportowe to przede wszystkim ćwiczenia z dziećmi, spokojne sesje jogi i zajęcia na świeżym powietrzu.

Podczas turnusu do dyspozycji mam są wykwalifikowane opiekunki i kadra specjalistów. MamaGO Camp to także warsztaty motywacyjne, panele dyskusyjne, porady żywieniowe, spotkanie ze stylistką i finałowa metamorfoza każdej z uczestniczek. A na zakończenie wyjazdu profesjonalna sesja zdjęciowa.

MamaGO Camp organizowane jest w sercu Kampinoskiego Parku Narodowego, na terenie Parku Rozrywki Julinek, wśród zieleni i z dala od miejskiego zgiełku. Szczegóły na: www.mamagocamp.pl

Patronat medialny: M jak Mama, Poradnikzdrowie.pl, Wformie24.pl, „Podróże”, Radio ESKA, SPA&MORE.

*Źródło: Badanie zrealizowane przez Instytut Badań Pollster w dniach 14-17.12.2019 roku metodą CAWI na próbie 412 kobiet w wieku 18+, które mają przynajmniej jedno dziecko w wieku 0-2 lata.

 

Comments

comments

297
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...