Microsoft ogłosił zwycięzców, którzy otrzymali nagrody Partnera Roku 2018

Redakcja PR - 15.06.2018
147

Od startupu do czołówki światowych dostawców rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję w 3 lata

Microsoft ogłosił zwycięzców i finalistów, którzy otrzymali nagrody Partnera Roku 2018. Polska firma Synerise zdobyła nagrodę “Partner Roku 2018 Microsoft w Polsce” oraz została jednym z trzech finalistów globalnej kategorii Partner Roku Rynku Detalicznego. Nagrody zostaną wręczone podczas konferencji Microsoft Inspire w dniach 15-19 lipca 2018 r. w Las Vegas. Nagrody zostały ogłoszone w 39 kategoriach, a zwycięzców wybrano spośród ponad 2600 uczestników ze 115 krajów.

Synerise, firma, która powstała zaledwie w 2013 roku, została właśnie zaliczona do światowej czołówki najlepszych partnerów Microsoft za innowacyjność rozwiązań opartych na technologii Microsoft i wdrażanie ich u klientów. W ciągu czterech lat obecności na rynku, firma uzyskała wycenę na poziomie 85 milionów dolarów, mając na koncie niemal 600 milionów obsłużonych transakcji i gromadząc portfolio powyżej setki klientów.

Opracowane przez Synerise rozwiązanie dedykowane branży retail – Synerise AI Growth Cloud – składa się z wielu modułowych komponentów, z których każdy zapewnia unikalne możliwości i korzyści dla firmy. Korzystając z punktów danych zebranych z wielu źródeł, Synerise tworzy zaktualizowaną segmentację klientów w czasie rzeczywistym. Umożliwia to błyskawiczne tworzenie dostosowanych komunikatów marketingowych dla nowych i powracających klientów. Co więcej, autorskie algorytmy uczenia maszynowego umożliwiają dostarczanie dynamicznej treści, która jest dostosowana do osób na podstawie ich interakcji w wielu punktach styku. Nawet najmniejsze fragmenty danych pomagają uzyskać pełniejszy obraz potrzeb klienta i pozwalają na bardziej precyzyjne kierowanie.

“Tytuł Partnera Roku Microsoft oraz nagroda w szerokiej kategorii Retail to duże wyróżnienie dla Synerise i niezaprzeczalny dowód na to, jak szybko się rozwijamy. Nasza platforma AI Growth Cloud oparta jest na wiedzy i autorskich rozwiązaniach, a systemy bazodanowe są jednymi z najbardziej unikalnych na świecie, co potwierdzają wyniki międzynarodowych testów. Sam ekosystem Synerise umożliwia firmom zarządzanie w jednym miejscu działaniami marketingowymi, sprzedażowymi i pricingowymi na ogromną skalę i w czasie rzeczywistym, wykorzystując sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe w praktyce.”- powiedział Jarosław Królewski, Prezes Zarządu Synerise.

“Jesteśmy zaszczyceni, że możemy uznać Synerise jako Partnera Roku Microsoft w Polsce. Firma Synerise wyróżniła się dając przykład niezwykłej wiedzy i innowacji, które widzimy w społeczności partnerów Microsoft, aby dostarczać rozwiązania transformujące branżę”- powiedziała Gavriella Schuster, wiceprezes korporacyjny, One Commercial Partner, Microsoft Corp.

Nagroda dla Partnerów Roku w ramach programu Microsoft Partner 2018 przyznawana jest partnerom na poziomie krajowym, którzy osiągnęli znaczny wzrost bazy klientów i / lub przychodów, zwiększając wpływ i zadowolenie klientów z oferty Microsoft Cloud.

Nagroda Retail Partner of the Year jest przyznawana organizacji partnerskiej, która przoduje w dostarczaniu innowacyjnych i unikalnych usług lub rozwiązań opartych na technologiach Microsoft klientom detalicznym, wykazując wiodącą pozycję w swojej branży.

Uznanie dla Synersie wyraził także CEO Microsoft Satya Nadella, podczas swojej wizyty w Polsce w marcu zeszłego roku. Powiedział wtedy:

„W Synerise budują chmurę marketingową następnej generacji… Są w stanie śledzić dla klientów każde zdarzenie, na każdym kanale – czy na urządzeniach mobilnych, w sieci, czy podczas fizycznej obecności kupującego w sklepie. To wszystko jest sygnałem, jak ciągłe gromadzenie, przetwarzanie, a następnie przeanalizowanie przez sztuczną inteligencję dane są stosowane do budowania doświadczenia.”

„Obecnie w naszej platformie mamy już ponad 100 klientów korporacyjnych. Wierzymy w konsolidację rynku, dlatego jeszcze w 2018 roku wydamy na badania i rozwój niemal 25 milionów złotych. W Synerise przetwarzamy niemal 5 miliardów zachowań zakupowych, sprawiając, że nasze modele są ekstremalnie skuteczne. Bardzo dziękujemy za zaufanie, jakim darzy nas Microsoft podczas całej współpracy, dzięki której jesteśmy silniejsi i bardziej doświadczeni” – dodaje Jarosław Królewski.

Comments

comments

147
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...