Od lutego Michał Wojak objął stanowisko dyrektora strategicznego WP brand studio w Wirtualnej Polsce
W nowej roli będzie zarządzał departamentem oraz odpowiadał za rozwój kluczowych projektów specjalnych i content marketingowych. Jego zadaniem będzie także tworzenie innowacyjnych rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów.
Michał Wojak to doświadczony ekspert na polskim rynku mediowym. Ma ponad 20-letnie doświadczenie obejmujące pracę w redakcji, strategii marketingowej i sprzedaży. Współpracował z największymi wydawcami, takimi jak Grupa TVN, Polska Press oraz Ringier Axel Springer Polska, gdzie kierował zespołem projektów wideo i audio, odpowiadał za ich monetyzację
w obszarze content marketingu. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora Content Studio w Burda Media Polska.
Na swoim koncie ma dziesiątki zrealizowanych projektów wideo i content marketingowych dla globalnych marek, takich jak Lexus, Volvo, Carlsberg, Starbucks, Huawei i Bridgestone. Tworzone przez niego kampanie wielokrotnie zdobywały prestiżowe nagrody branżowe, w tym INMA, Mixx Awards i Golden Arrow.
– Wierzę, że człowiek jest sumą doświadczeń. Zawodowe zbierałem w wielu rolach, miejscach i obszarach tematycznych. To baza, z której zamierzam czerpać, rozpoczynając pracę w Wirtualnej Polsce – topowym wydawnictwie z mocnym DNA jakościowego dziennikarstwa, a jednocześnie liderze rozwiązań technologicznych w branży mediowej. Wydawnictwie, które z pasją tworzy inteligentne rozwiązania marketingowe, łącząc doświadczenie i know-how ludzi z automatyzacją wspieraną przez AI. To doskonałe miejsce do rozwijania nowoczesnego content marketingu – mówi Michał Wojak, dyrektor strategiczny WP brand studio.
WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.
Grupa WP to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz
e-commerce. Jest właścicielem portalu WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółkę Audioteka Group. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w grudniu 2024 roku z produktów internetowych WP korzystało ponad 20 milionów Polaków.
Comments
