Michał Witkowski o nowych wyzwaniach w Polskim Funduszu Rozwoju

Redakcja PR - 06.04.2017
270

Michał Witkowski: z PGE do Polskiego Funduszu Rozwoju

Michał Witkowski

Manager public relations z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu komunikacją. Przez 10 lat był rzecznikiem prasowym Grupy PZU i szefem Biura Komunikacji Korporacyjnej. Odpowiadał za komunikację złożonych projektów biznesowych, takich jak ugoda akcjonariuszy PZU, debiut giełdowy tej spółki, restrukturyzację zatrudnienia, przejęcia i akwizycje. W ostatnim czasie odpowiadał za komunikację marketingową PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Zainteresowania: sport (biegi, strzelectwo sportowe), nowoczesne techniki komunikacji.

Michał Witkowski niedawno został dyrektorem ds. komunikacji w Polskim Funduszu Rozwoju, dokąd przeszedł z PGE. Naszemu portalowi opowiada o nowych wyzwaniach i zadaniach w PFR. 

Justyna Dąbrowska: W jakich okolicznościach rozstał się Pan ze spółką PGE? 

Michał Witkowski: W PGE pracowałem 7 miesięcy. Był to bardzo interesujący okres w moim życiu zawodowym i chciałbym podziękować zarządowi za zaufanie i współpracę przy ciekawych projektach. W styczniu otrzymałem propozycję pracy w Polskim Funduszu Rozwoju i zdecydowałem się ją przyjąć. 

JD: Jakie będą pańskie obowiązki na nowym stanowisku w Polskim Funduszu Rozwoju? 

Michał Witkowski: W PFR odpowiadam za komunikację. Polski Fundusz Rozwoju realizuje wiele zadań inwestycyjnych, prorozwojowych, które dotyczą szerokiego spektrum interesariuszy. Dlatego tak ważna jest ich odpowiednia komunikacja. Istotną rolą PFR jest także koordynacja działań komunikacyjnych podejmowanych przez podmioty z Grupy PFR. Jest to bardzo ciekawe wyzwanie zawodowe. 

JD: Czy doświadczenia zawodowe, które zdobywał Pan w spółkach Skarbu Państwa, procentują na nowym stanowisku? 

MW: Oczywiście, każde doświadczenie zawodowe jest cenne i przydatne. PFR jest istotnym narzędziem rozwoju gospodarczego Polski. Nie chcę, żeby zabrzmiało to zbyt patetycznie, ale praca tutaj daje mi nie tylko satysfakcję zawodową. To też rodzaj pewnej misji. Podobnie było w mojej poprzedniej pracy, w PZU, gdzie oprócz działań komunikacyjnych nastawionych na efekt komercyjny realizowaliśmy wraz z zespołem kampanie społecznie, np. takie jak „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”. Jej celem była poprawa bezpieczeństwa na polskich drogach.

Michał Witkowski

Michał Witkowski

Comments

comments

270
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...