Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy)

Jerzy Ciszewski - 28.11.2024
182

Ancymony się wzmacniają - dołącza Michał Wiśniewski

Jako Business Development Lead jest odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz oferty produktowej agencji. Do jego obowiązków należy również monitorowanie działań konkurencji, w tym oferty produktowej, cen i strategii marketingowych. W swoich działaniach skupia się na budowaniu relacji z obecnymi klientami agencji oraz rozszerzaniu zaplecza jej partnerów. 
Poprzednio zawodowo związany był z Mennicą Kapitałową – liderem branży inwestycyjnych metali szlachetnych w Polsce – gdzie odpowiadał za obszar wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, mediów, marketingu i public relations.
Wiśniewski to manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze business development. Przez wiele lat związany był z branżą mediową i technologiczną. Za rozwój biznesu odpowiadał w firmie badawczej Gemius, agencjach VML  oraz Kwanko, a także w domach mediowych Starcom i Mindshare. Z powodzeniem przewodził interdyscyplinarnym zespołom, łączącym kompetencje z obszaru media planning & buying, client service, commercial, trading, legal oraz badań, analityki i strategii. W swoim dorobku zawodowym posiada liczne realizacje projektów cross mediowych, łączących online, offline oraz rozwiązania technologiczne, pełniąc przy tym rolę głównego kontaktu dla interesariuszy w regionach CEE oraz EMEA. Pracował m.in. dla marek takich jak: mBank, Deutsche Bank, ING Bank Śląski, OLX, Red Bull, Nestle, IKEA, Kaufland, Telkom Indonesia, T-Mobile Austria.

Jako entuzjasta i pasjonat wykorzystania danych w strategiach marketingowych, zawsze dążę do kreatywności i poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. W relacjach zawodowych stawiam na transparentność w kontaktach i partnerską atmosferę, opartą na kulturze feedbacku. Dlatego jestem przekonany, że doskonale odnajdę się w środowisku Ancy. To agencja, która oprócz tego, że stawia na relacje i ludzi, wyróżnia się holistycznym podejściem do budowania marki. Jest obecna we wszystkich punktach styku konsumenta z brandem, nie tylko w wymiarze strategicznym i kreatywnym, ale również mediowym oraz z uwzględnieniem zaplecza technologicznego. Takie wielopłaszczyznowe podejście jest nie tylko gwarancją sukcesu na linii agencja – marketer, ale stanowi również fundament prawdziwie głębokiej relacji marki z konsumentem, na co osobiście od lat stawiam w mojej codziennej pracy.

 

Comments

comments

182
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...