Michał Sosiński Graphic Designerem w Walk Creative

Informacja Prasowa - 13.08.2019
196

Michał Sosiński Graphic Designerem w Walk Creative

Do Walk Creative dołączył Michał Sosiński, obejmując stanowisko Graphic Designera. Będzie odpowiadał m.in. za współpracę z zespołem obsługującym klienta Atrium Real Estate.

Michał Sosiński z reklamą związany jest od ponad 5 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach Grey Group Poland oraz FCB Bridge2Fun. Pracował m.in. dla takich klientów, jak KGHM Polska Miedź, Ferrero, Santander, Showmax, Black Red White, Lotos, czy T-Mobile. Najwięcej projektów zrealizował dla centrów handlowych – Złote Tarasy i Posnania.
Michał ma odpowiednie doświadczenie we współpracy z wymagającymi Klientami. Jest przy tym designerem uniwersalnym, który potrafi połączyć ambitne podejście do projektów z codzienną praktyką i bardzo dobrym rzemiosłem. Cieszymy się, że dołączył do naszego zespołu – mówi Paweł Heinze, Creative Director w Walk Creative.

Comments

comments

196
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...