Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + JUNG v MATT

Informacja Prasowa - 16.11.2021
129

Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + JUNG v MATT

Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + JUNG v MATT, Dawid Kaźmierczak odchodzi z agencji

180heartbeats + JUNG v MATT wzmocniła kompetencje social media zatrudniając nowe osoby i powołując dwóch liderów z kilkuletnim doświadczeniem oraz zróżnicowanymi kompetencjami – Michała Kaliściaka i Sylwię Rytel. Dawid Każmierczak po 1,5 roku pracy w agencji odchodzi by rozwijać własny projekt.

Nowe role i struktura zespołu social media wzmacniają specjalizację 180heartbeats + JUNG v MATT w zakresie social mediów, budowaną także w oparciu o wiodącą i nagradzaną kreację, strategię, technologię, eventy oraz PR. Podlegająca Agnieszce Gozdek, strategy director & partner w 180heartbeats + JUNG v Matt para nowych menedżerów otrzymała zadanie rozwijania przełomowych i wyróżniających się doświadczeń konsumentów z marką w social mediach dla klientów agencji, którymi są m.in. BNP Paribas, Ben & Jerry’s, Betclic, Burger King, Glo, Google, Husqvarna, Red Bull MOBILE, Zalando, YES. – Obecnie wszystkie główne działania marek są w praktyce ‘social first’- mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner w 180heartbeats + JUNG v Matt. – Od znalezienia odbiorców po taktyki zaangażowania i komunikację społeczną, do których zespół 180 od zawsze przykłada szczególną wagę. Z badania We Are Social i Hootsuite wiemy, że tylko w 2020 r. 490 milionów osób skorzystało z mediów społecznościowych, a na całym świecie jest sumie 4,2 miliarda użytkowników. Prawie połowa decyduje się na korzystanie z sieci społecznościowych szukając informacji o marce. Od agencji wymaga to kompleksowej strategii, tworzenia dynamicznych, wyróżniających się treści oraz doświadczeń, które łączą konsumentów i marki. Na to stawiamy – podkreśla.

Michał Kaliściak jako head of content & moderation, pracujący w 180heartbeats + JUNG v MATT od 5 lat i związany z nią od początku swojej kariery zawodowej, wnosi ze sobą doświadczenie tworzenia unikalnych treści, m.in. dla Burger King, Red Bull MOBILE, Clouds Fest by Glo, Ben & Jerry’s, Husqvarna. Kampanie, w których odpowiadał za social media zostały nagrodzone m.in. Cannes Lions, Effie, KTR i Mixx Awards. Razem z Raquel Loreną Colmenares, social media manager  będą rozwijać pomysły innowacyjnych i angażujących doświadczeń konsumentów w social media dla klientów agencji. Wspiera ich Natalia Gotowska, junior community manager i nowa osoba w agencji (wcześniej pracowała w PGE Narodowy, obsługując medialnie wydarzenia komercyjne z wielotysięczną publicznością).

Sylwia Rytel jako social media supervisor, która właśnie dołączyła do 180heartbeats + JUNG v MATT, wnosi 8-letnie doświadczenie pracy w koordynacji projektów digital. Pracowała w Isobar, Grey, a ostatnio po stronie klienta w Huawei, gdzie koordynowała komunikację w social mediach marki. Wcześniej pracowała także dla Tymbark (srebrne EFFIE Effie w kategorii Launch/Relaunch za kampanię dla Tymbarka Wygodne Owoce to Mus!) oraz Mattel. W 180heartbeats + JUNG v MATT będzie zarządzała projektami social media oraz współpracą z influencerami. Jej zespół tworzą także Adrianna Kosmala, community manager, pracująca od 1,5 roku w agencji oraz Paula Kamińska, junior social media project manager (w reklamie od 3 lat; wcześniej w They.pl i Aliganzie; obsługiwała New Balance, CCC, Lirene, The Body Shop, Swarovski, Velux, Philips).

Natomiast Dawid Każmierczak, social media & PR director, z końcem listopada kończy współpracę ze 180heartbeats + JUNG v MATT i chce się zaangażować w swój autorski projekt. – Dawid wniósł unikalne doświadczenie, pasję i mnóstwo wspaniałej energii – mówi Magdalena Kozanowska, managing director & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. – Miał istotny wkład w rozpoczęcie współpracy z BNP Paribas, GLO, Red Bull Mobile, wzmocnił ofertę influencerów. Razem zrealizowaliśmy ważne społecznie kampanie dla Zalando, gdzie osiągnęliśmy ponadprzeciętne wyniki i wzrost popularności marki w mediach społecznościowych. Podobnie w przypadku projektów dla Teatru 21, Burger King czy Google. Nadal mocno chcemy inwestować i rozwijać takie myślenie w 180heartbeats + JUNG v MATT. A Dawidowi mocno kibicujemy i życzymy wiele sukcesów w nowym projekcie – dodaje.

Z kolei PR, jak przed zatrudnieniem Kaźmierczaka, będzie funkcjonował jako samodzielny zespół wspierający wszystkie kompetencje agencji. Tworzą go Magdalena Łukasiuk, head of PR i Joanna Bauer, junior PR specialist.

Comments

comments

129
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...