Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia
Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia i objął stanowisko Head of Programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.
W Codemedia jest odpowiedzialny za całość działań związanych z obszarem programmatic, w tym za optymalizację i integrację procesów wewnętrznych, jakość i innowacyjność strategii, rozwój oferty, tworzenie nowych narzędzi analitycznych oraz za zarządzanie zespołem.
Gąś pracę w branży rozpoczął w 2008 roku w strukturach OMD. Zaczynał od stażu jako Junior Media Assistant, następnie sukcesywnie awansował aż do stanowiska Senior Digital Managera. Przez większość czasu odpowiadał za kompleksową obsługę kluczowych klientów w zakresie digital marketingu. W miarę zdobywanego doświadczenia zaczął odpowiadać za rozwijanie kompetencji pracowników w zakresie digital marketingu, rozwój narzędzi oraz oferty agencji. Pracował dla takich klientów jak McDonald’s, Grupa Żywiec, UPC, Henkel, Polpharma, HP, czy Provident.
Pracę w Cube Group rozpoczął jako Strategy Manager mający za zadanie tworzenie strategii integrujących niezależne działania realizowane dla kluczowych klientów w ramach różnych marek spółki. Wymagało to głębokiej zmiany podejścia do tworzenia oferty przez agencję, w tym przede wszystkim zbudowania standardów analitycznych. Następnie stworzył od podstaw dział programmatic i jako jego szef od marca 2017 roku odpowiadał za przygotowywanie oferty produktowej oraz strategii sprzedażowej, realizację projektów wewnętrznych i rozwój kompetencji pracowników agencji w zakresie programmatic buyingu.
Michał Gąś, oprócz wieloletniego doświadczenia w obszarze digitalu, posiada też kompetencje w zakresie planowania mediów offline, co jest szczególnie cenne w kontekście wyznawanego w Codemedia podejścia omnichannel. Obecność Michała Gąsia w zespole Codemedia oznacza położenie silniejszego nacisku na rozwój i innowacje, co pozwoli domowi mediowemu wzmocnić przewagi konkurencyjne w zakresie rozwiązań programatycznych jak i w obszarach pokrewnych.