string(95) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/gw-1200x500.png');"
string(69) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/gw-1200x500.png"
Michał Bauer nowym dyrektorem marketingu „Gazety Wyborczej”
Od 1 czerwca br. dyrektorem marketingu „Gazety Wyborczej” jest Michał Bauer, który zastąpił na tym stanowisku Joannę Kmiecicką.
Michał Bauer zaczął pracę w „Gazecie Wyborczej” w 1991 roku – najpierw jako dziennikarz, a potem jako szef promocji oddziału w Poznaniu. Od 2000 roku pełnił funkcję kierownika ogólnopolskiego Działu promocji redakcyjnej dziennika. W późniejszych latach pracował jako szef promocji oddziału w Katowicach, należał także do zespołu marketingu dziennika „Nowy Dzień” wydawanego przez Agorę.
Był szefem marketingu „Gazety Prawnej” oraz dyrektorem w polskiej filii Planeta Marketing Institucional – wydawcy kolekcji prasowych, współpracował także z grupą wydawniczą RBA.
Połączone wcześniej działy: projektów specjalnych i marketingu zostały rozdzielone. Działem projektów specjalnych będzie zarządzać teraz Joanna Kwas – dotychczasowa szefowa Działu sprzedaży „Gazety Wyborczej”.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Lifetube, lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców ma nowego prezesa Jakuba Różyckiego
246
Sonda
Loading ...