Miasto z charakterem – rusza nowa akcja wizerunkowa marki Borjomi 

Informacja Prasowa - 27.06.2019
29

Miasto z charakterem – rusza nowa akcja wizerunkowa marki Borjomi 

Borjomi, producent wody mineralnej premium, rozpoczyna działania pod hasłem „Miasto z charakterem” spójne z ideą kampanii „Masz charakter!”. Działania obejmują video wizerunkowe i konkurs. Komunikację wesprą znani influencerzy. W okresie letnim Borjomi zorganizuje też event filmowy oraz stworzy mural. Za wszystkie działania odpowiedzialna jest agencja Kreatik. 

Na początku 2019 roku marka wprowadziła na polski rynek nową strategię komunikacji pod hasłem „Masz charakter”. Nowa strategia została wdrożona zarówno online, jak i offline. Podstawą komunikacji jest pokazanie wyjątkowości i niepowtarzalności każdego z nas. Mieć charakter to – według przekazu marki – rozwijać swoje zainteresowania, pasje i pragnienia, nie zważając na stereotypy i uprzedzenia.

W czerwcu marka w ramach rozwijania strategii wyprodukowała video wizerunkowe pokazujące, jak wyjątkowa jest Warszawa. Pod adresem: www.charakter.borjomi.com wystartował też konkurs video zachęcający uczestników do pokazania ich miast w swój własny sposób. W konkursie, skierowanym do wszystkich chcących spróbować swoich sił w formacie video, można wygrać 10 000 zł – główną nagrodę przyznaną przez 6-osobowe profesjonalne jury oraz 5 000 zł w ramach głosowania publiczności. Nagrody zostaną przyznane podczas uroczystej gali finałowej w Parku Saskim w Warszawie.

Za produkcję video, organizację konkursu oraz wszystkie działania w internecie odpowiedzialna jest agencja Kreatik.

 

Comments

comments

29
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...