Radosław Dzieliński na stanowisku TV Trading Manager w Mindshare

Redakcja PR - 24.08.2018
194

Radosław Dzieliński na stanowisku TV Trading Manager w Mindshare

W czerwcu 2018 do Mindshare dołączył Radosław Dzieliński, który w pionie Exchange objął nowo utworzone stanowisko – TV Trading Manager. Odpowiada za przygotowywanie i realizację telewizyjnych strategii handlowych dla klientów agencji. Wcześniej związany był z Optimum Media (OMD) oraz MullenLowe MediaHub.

Do obowiązków Radosława Dzielińskiego na nowym stanowisku należą trading telewizyjny, kontakt i współpraca ze stacjami TV, pomoc zespołom klienckim w codziennej pracy w rzeczywistości telewizyjnej oraz współpraca z działem tradingowym GroupM.

Utworzenie nowego stanowiska w Mindshare jest odpowiedzią na stale zmieniające się potrzeby klientów. Radosław swoim wieloletnim doświadczeniem i specjalistyczną wiedzą wspiera cały dział Exchange. W pracy wykazuje się konsekwencją w osiąganiu zamierzonych celów, a zespoły klienckie mogą liczyć na jego merytoryczne zaangażowanie w projekty – mówi Małgorzata Bartoszewicz, Director, Exchange w Mindshare.

 

 

Radosław Dzieliński karierę rozpoczynał w 2008 roku w Optimum Media (OMD), pracując dla marek takich jak Henkel i Storck. Później przez 8 lat był związany z MullenLowe MediaHub, gdzie odpowiedzialny był za budżet telewizyjny ING Banku Śląskiego. Ukończył Zarządzanie i Inżynierię Produkcji na Wydziale Inżynierii Produkcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W wolnym czasie lubi wędrówki po górach, książki, teatr i aktywności sportowe.

Dołączenie Radosława Dzielińskiego to kolejna z pozytywnych zmian, jakie ostatnio zaszły w Mindshare. Wcześniej w tym roku stanowisko Partner, Digital objęła Agnieszka Parfienowicz, nową Commercial Director została Natalia Grzybicka, a Strategy Managerem Michał Narkiewicz. Powiększyło się również portfolio klientów – na początku sierpnia Mindshare wygrał przetarg na obsługę globalnego producenta znanych produktów spożywczych, firmę Mondelez International.

Comments

comments

194
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...