„Metaverse to przyszłość internetu”

Informacja Prasowa - 30.08.2022
138

- Robert Bednarski w IAA POWER PODCAST

 „Metaverse to przyszłość internetu”

– Robert Bednarski w IAA POWER PODCAST

Gościem trzeciego podcastu IAA POWER PODCAST był Robert Bednarski, Country Director Central & Eastern Europe, Meta.

Ekspert w dziedzinie rynku cyfrowego, ekonomii, finansów i zarządzania, który karierę związał z nowymi technologiami. Jako Dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią od 7 lat zarządza działaniami Mety w regionie i współpracuje z klientami firmy. Wcześniej pełnił funkcję prezesa zarządu Grupy Onet.pl, gdzie przez 15 lat bezpośrednio uczestniczył w kształtowaniu polskiego rynku mediów.

Jakie jest spojrzenie Roberta Bednarskiego na przyszłość Internetu? W co powinny inwestować firmy technologiczne? A na co powinien zwrócić uwagę internetowy twórca, odbiorca lub marketer?

 Spotify: https://open.spotify.com/episode/4qGNKSCff4vlDFnV5eKOVZ?si=YZuOQViuRYaG1vPlOTT05Q&nd=1

– oraz w wersji video na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NUO5blSx6I0

 Prowadząca rozmowę Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska IAA Polska, zapytała między innymi o to, jak metaverse wpłynie na komunikację marketingową marek.

Oto co odpowiedział Robert Bednarski: „Metaverse wpłynie ogromnie na marketing i już dziś widzimy tę pozytywną zmianę. Mówiąc o perspektywach, warto popatrzeć szerzej, czym ten metaverse w praktyce będzie. Gdy myślimy o metaverse, to w szczególności myślimy o wykorzystaniu rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej w bardzo wielu obszarach codziennego życia – począwszy od bycia ze sobą i komunikowania się, w sytuacji, gdy obecność fizyczna nie jest możliwa, poprzez wszelkie zastosowania w pracy, edukacji, medycynie, rozrywce, podróżach, zakupach, czy w kształtowaniu świadomości brandów. Mówimy o bardzo szerokim spektrum nowych możliwości – pojawia się gigantyczna płaszczyzna do wykorzystania dla małych i dużych firm, by w tej przestrzeni być i z niej korzystać – w pełnym wymiarze tunelu marketingowego, od kształtowania świadomości poprzez wszystkie etapy, aż do zakupów. (…) Wierzymy, i takie są dziś badania, że w perspektywie 10 lat około miliarda ludzi będzie korzystać z różnego rodzaju funkcjonalności metaverse. W ślad za tym będzie tworzył się olbrzymi rynek o wartości dziesiątek miliardów dolarów. Jest to wyjątkowa szansa dla tych, którzy będą tworzyć technologię, ale i dla kreatywności – zarówno osób indywidualnych, jak i firm.”

Comments

comments

138
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...