MEQNES wybrała polskie skóry – rusza kampania w USA

Informacja Prasowa - 11.05.2017
1

MEQNES wybrała polskie skóry - rusza kampania w USA

10 maja ruszyła promocja marki MEQNES w USA. Rozpocznie ją trwająca 30 dni kampania na portalu Kickstarter. Przez pierwsze trzy dni torby podróżne oferowane będą w promocyjnej cenie 375 USD, a w kolejne po 475 USD. Za mniejsze kwoty użytkownicy Kickstarera otrzymają eleganckie skórzane etui na paszport i oryginalne breloki na klucze. Twórcy marki stawiają sobie za cel pozyskanie minimum 50.000 USD na rozwój projektu. 

Dodatkowo podjęte będą działania media relations i aktywności w portalach społecznościowych, za które odpowiada amerykańska agencja marketingowa Command Partners. Założyciel marki, Kamal Jahid wykorzysta także swojego bloga, adresowanego do mężczyzn, którego zasięg to ponad 30.000 osób.

Meqnes to jednak nie tylko kolejna linia ekskluzywnych produktów. Jej twórcy stawiają przed sobą cel kulturowy i społeczny – chcą ocalić od zapomnienia marokańską sztukę ręcznego wyrobu skórzanej galanterii, której tradycja sięga kilkuset lat, a która dziś ginie pod naporem masowej, fabrycznej produkcji niskiej jakości.

Twórcami marki Meqnes są pochodzący z Maroka Kamal Jahid, który od kilku lat mieszka w Polsce oraz Amerykanin David Liebers z Bostonu. W 2013 roku stworzyli swoją pierwszą markę eleganckich akcesoriów dla mężczyzn Glamorous Pochette, która okazała się hitem warszawskich salonów.

Kamal Jahid jest stylistą, projektantem, założycielem i dyrektorem artystycznym marki Glamorous Pochette, a także blogerem oraz autorem książek o modzie, elegancji i rozwoju osobistym, wydawanych w języku angielskim, francuskim i polskim. David Liebers również działa w branży fashion, jest koneserem i znawcą mody męskiej, jedocześnie studiując na Harvard Medical School.

 

Comments

comments

1
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...