Medicover wzmacnia zespół komunikacji i marki korporacyjnej

Informacja Prasowa - 09.03.2023
98

W marcu do Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej Medicover dołączyły dwie nowe osoby

Medicover wzmacnia zespół komunikacji i marki korporacyjnej

W marcu do Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej Medicover dołączyły dwie nowe osoby – Marta Pytkowska, odpowiadająca za komunikację z mediami, oraz Izabela Gosk, odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną. Rozbudowanie i wzmocnienie zespołu komunikacji ma na celu rozszerzenie kompetencji działu i dalsze wspieranie obecności marki w mediach.

Marta Pytkowska jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations, które zdobywała m.in. jako zastępczyni rzecznika prasowego w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A., a ostatnio w Centrum e-Zdrowia. Ponadto posiada kilkuletnie doświadczenie dziennikarskie – współpracowała z czołowymi tytułami prasowymi w kraju, takimi jak Dziennik Gazeta Prawna, Przegląd Sportowy czy Fakt. Jako Starszy Specjalista ds. Komunikacji i Public Relations będzie wspierać wszystkie podmioty Medicover na terenie Polski.

Izabela Gosk, wcześniej związana z jedną z czołowych firm e-commerce, objęła w Medicover stanowisko Starszego Specjalisty ds. Komunikacji Wewnętrznej. Izabela Gosk ukończyła lingwistykę stosowaną o specjalizacji tłumaczenie ustne na Uniwersytecie Warszawskim. W Medicover odpowiada za rozwój komunikacji wewnętrznej, budowanie kultury organizacji i spójność komunikacji marki, a także, co niezwykle istotne, komunikację wewnętrzną na poziomie wszystkich krajów, w których dostępne są usługi Medicover.

Ostatnie lata to dla Medicover czas intensywnego wzrostu, co zaowocowało rozszerzeniem portfolio,
w które obejmuje nie tylko placówki świadczące usługi medyczne, ale także kluby fitness, siłownie i punkty wellness
– mówi Justyna Gościńska-Bociong, Dyrektor Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej
w Medicover
. – Obecnie prężnie działamy w ośmiu krajach: Polsce, Ukrainie, Niemczech, Danii, Norwegii, Szwecji, Rumunii i Indiach. Chcemy kontynuować budowanie silnej marki Medicover jako wiodącego dostawcy usług medycznych i wellness. Dlatego wzmacniamy kompetencje w obszarze komunikacji poprzez rozwój naszego zespołu – dodaje.

Do tej pory za kontakt z mediami w Medicover odpowiadał Wojciech Sobczak-Wojeński, który od 1 marca 2023 roku objął nowo utworzoną funkcję Kierownika ds. Komunikacji Szpitala Medicover na warszawskim Wilanowie.

Bezpośrednio w Szpitalu Medicover będzie odpowiadał za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną, budowanie reputacji i PR szpitala, a także za strategię rozwoju obecności w kanałach social media. W nowej roli Wojciech raportuje do Joanny Jaszczuk, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji Marki Szpitali.

Jego wcześniejsze doświadczenie obejmuje pracę z firmami z obszaru usług i produktów zdrowotnych, m.in. Merck, Novartis i Roche. Wojciech ukończył Uniwersytet Warszawski na kierunku Dziennikarstwo
i komunikacja społeczna
.

Comments

comments

98
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...