MediaMarkt dołącza do grona klientów Hill+Knowlton Strategies
Z początkiem maja, do grona klientów Hill+Knowlton Strategies dołączyła marka MediaMarkt – europejski lider dystrybucji elektroniki użytkowej i związanych z nią usług.
W ramach współpracy agencja Hill+Knowlton Strategies odpowiada za bieżące doradztwo strategiczne, koordynację biura prasowego, wsparcie komunikacji wewnętrznej oraz prowadzenie platformy edukacyjnej www.mediamarkt.edu.pl.
MediaMarkt należy do MediaMarktSaturn Retail Group. W ofercie sklepów można znaleźć zarówno premierowe, innowacyjne produkty z najwyższej półki, jak i popularny markowy sprzęt w najlepszych cenach oraz produkty marek własnych. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się przewodnikiem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie.
Za obsługę klienta odpowiada zespół konsultantów, którym kieruje Monika Podsiadło (Account Director), w departamencie Komunikacji Marketingowej. Klienta pozyskano w drodze przetargu.
H+K to globalna agencja PR od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach branżowych. W oparciu o „filozofię piątego krzesła” wspieramy klientów w kształtowaniu ich relacji z opinią publiczną i w wymagających procesach zmiany. Pracujemy wg procesu 3P™, zgodnie z którym synergia komunikacji idei (Purpose) i przewag konkurencyjnych (Performance) zwiększa możliwości pozyskania poparcia interesariuszy (Preference). W Polsce zatrudniamy 50 konsultantów, a nasze kampanie zdobyły uznanie jurorów najważniejszych konkursów branżowych jak Cannes Lions, SABRE, European Excellence Awards i Złote Spinacze.