Marka planuje rozwój oferty i podbój kolejnych rynków
Mediahub domem mediowym INEA
Dom mediowy Mediahub (MullenLowe Group) wygrał przetarg na zakup i planowanie mediów dla INEA – dostawcy usług telekomunikacyjnych. Marka planuje rozwój oferty i podbój kolejnych rynków.
Wywodząca się z Wielkopolski INEA to dostawca Internetu światłowodowego (najszybszego Internetu w Polsce według rankingu Speedtest.pl za lata 2017-2021), telewizji, telefonii oraz usług profesjonalnych dla biznesu i data center.
Przetarg, do którego zaproszonych zostało kilka agencji, zorganizowany został w związku
z dalszym dynamicznym rozwojem firmy.
– Wybraliśmy Mediahub ze względu na ich ogromne doświadczenie, profesjonalny zespół i bardzo dobrze dobraną strategię do potrzeb INEA. Skupiamy się w 2023 i 2024 roku na rozszerzeniu zasięgu naszych usług, dlatego potrzebujemy partnera, który pomoże nam zbudować rozpoznawalność marki na nowych obszarach. Jednocześnie chcemy dbać o „rodzimy” rynek i realizować cele biznesowe w Wielkopolsce – mówi Andrzej Szweda, marketing manager INEA.
INEA, poza siecią Fiberhost, planuje także świadczyć usługi na innych otwartych sieciach światłowodowych. W związku z tym, głównym celem spółki jest wzmocnienie obecności w digitalu, ale również dotarcie do konsumentów w nieszablonowy sposób.
– Lubimy takie wyzwania i cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę z INEA w momencie, gdy rozszerza zasięg swoich usług w Polsce, a ta ekspansja właśnie przyspiesza – podkreśla Bartłomiej Lissowski, senior media manager, który będzie koordynował współpracę z INEA po stronie Mediahub. – Dla marki kluczowe znaczenie mają działania performance obliczone na generowanie leadów, a w tym zakresie mamy mocne kompetencje i sporo sukcesów.
Dedykowana oferta Internetu światłowodowego dla klientów indywidualnych i biznesowych INEA jest obecnie dostępna w województwie dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, lubelskim, łódzkim, mazowieckim, opolskim, śląskim i wielkopolskim. Ponadto oferta INEA to także nowoczesna platforma telewizyjna HIWAY 4K z ponad 200 kanałami i innowacjami oraz usługi na abonament stacjonarny i komórkowy.
Comments
