„Media & Marketing Polska” zmienia layout, 
logo i stawia na inspirację 


Informacja Prasowa - 26.09.2019
292

„Media & Marketing Polska” zmienia layout, 
logo i stawia na inspirację 


Najważniejszy magazyn dla branży reklamowej i marketingowej „Media & Marketing Polska” od września ukaże się w nowej szacie graficznej. Zmieni się także logo tytułu.

Korzyści dla czytelników

Obok zmian wizualnych, takich jak: wyraźniejszy podział treści, więcej światła na stronach czy zmiana czcionki – w miesięczniku pojawi się także nowa struktura sekcji i nowe działy. Fokus będzie wiodącym tematem numeru.

 

Zespół „Media Marketing Polska” to najlepsi dziennikarze, którzy co dzień szukają najciekawszych informacji o rynku reklamowym i marketingowym. W nowym magazynie wykorzystujemy ich wiedzę i doświadczenie, aby jeszcze bardziej zainspirować Czytelników i przedstawić dogłębną analizę najciekawszych zjawiskmówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny MMP.

 

Największą część magazynu, od września, będą zajmować trzy działy: Media,  Marketing  i  360° (czyli szeroko rozumiana reklama). Redakcja zapewnia, że każdy – niezależnie od tego, czy jest mediowcem, marketingowcem, czy kreatywnym – znajdzie w tych działach coś dla siebie.

 

–  Wierzymy, że praca w marketingu i reklamie to wspaniała przygoda. Nowy magazyn będzie także odbiciem tej bardzo ciekawej, kreatywnej branży. Cieszymy się nią i dlatego mamy nową sekcję After poświęconą ciekawostkom z życia agencji, imprezom czy związkom reklamy ze sztuką. Tutaj znajdzie się także przegląd najważniejszych książek, filmów czy wystaw, które dotykają tematu marek, reklamy czy po prostu są częścią twórczości ludzi z branży –wymienia Wygnański.

 

Nowym działem będzie także Forum, w którym publikowane będą wyraziste opinie. Natomiast Insight będzie zbiorem danych o jednym, aktualnym zjawisku.

 

Inspiracja przed wszystkim

To tylko część nowości na jakie będą mogli liczyć czytelnicy MMP. Zmianom w magazynie przyświeca idea „nie tylko informować, ale także inspirować”. Dziennikarze będą dostarczać profesjonalnej i rzetelnej informacji  o  branży, która będzie inspiracją do ich codziennej pracy.

 

– Będziemy jeszcze bardziej „cyfrowi” w doborze kontentu. Na co dzień wszyscy żyjemy mediami cyfrowymi, ale w Facebooku czy Instagramie trudno znaleźć pogłębiony opis świata digital. Uważamy, że to właśnie magazyn  drukowany, przez dystans i oddech, które stwarza, jest właściwą przestrzenią do głębszej refleksji nad zjawiskami, które dotyczą internetu –dodaje redaktor naczelny.

Nowe możliwości dla reklamodawców

Nowy layout będzie również przyjazny reklamodawcom. Umożliwi im jeszcze lepszą ekspozycję własnych produktów i usług, ponieważ zmieni się sposób zarządzania powierzchnią reklamową. Więcej informacji na temat możliwości reklamowych zainteresowani znajdą TUTAJ lub w bezpośrednim kontakcie pod adresem e-mail: pawel.balcerek@media.com.pl

 

***

„Media & Marketing Polska” dostępny będzie w niezmienionej cenie 20,99 zł w salonach Empik w całej Polsce oraz w PRENUMERACIE. Zmiany wsparte będą promocją m.in. na nośnikach multimedialnych w Warszawskim metrzeoraz w mediach społecznościowych. Za nowy projekt magazynu odpowiada creative director Anna Skopińska.

Comments

comments

292
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...