„Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich –małych i dużych!”
W niedzielę, 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich –małych i dużych!” zagra 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Wydawnictwo Agora, sieć kin Helios, NEXT FILM oraz sieć lokali Pasibus – jak co roku wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.
Redakcja Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej” po raz kolejny przygotowała wyjątkowe aukcje internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczny cel – wyposażenie polskich szpitali w nowoczesne urządzenia pozwalające na przyspieszenie diagnostyki zakażeń sepsą. W tym roku czytelniczki i czytelnicy „Wyborczej” po raz kolejny mogą licytować możliwość zostania bohaterką lub bohaterem pierwszej strony wybranego tygodnika lub magazynu lokalnego. Wraz z Wydawnictwem Agora zespół „Wyborczej” przygotował również licytację wyjątkowego spaceru
Gazeta.pl już po raz piąty zagra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach akcji #JedenDzieńDłużej. To kontynuacja projektu, który narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. Finału WOŚP w Gdańsku – redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę następnego dnia, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Po raz kolejny aukcje przygotowane przez zespół portalu zakończą się w poniedziałek po Finale WOŚP, czyli 30 stycznia br. Czytelniczki i czytelnicy Gazeta.pl mogą
Comments
