Media i marki Grupy Agora wspierają 31. Finał WOŚP 

Informacja Prasowa - 23.01.2023
246

„Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich –małych i dużych!”

W niedzielę, 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich małych i dużych!” zagra 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Wydawnictwo Agora, sieć kin Helios, NEXT FILM oraz sieć lokali Pasibus – jak co roku wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.

Redakcja Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej” po raz kolejny przygotowała wyjątkowe aukcje internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczny cel – wyposażenie polskich szpitali w nowoczesne urządzenia pozwalające na przyspieszenie diagnostyki zakażeń sepsą. W tym roku czytelniczki i czytelnicy „Wyborczej” po raz kolejny mogą licytować możliwość zostania bohaterką lub bohaterem pierwszej strony wybranego tygodnika lub magazynu lokalnego. Wraz z Wydawnictwem Agora zespół „Wyborczej” przygotował również licytację wyjątkowego spaceru po Puszczy Białowieskiej pod hasłem „poszukiwanie puszczańskich gigantów”, podczas którego w roli przewodnika wystąpi Adam Wajrak, dziennikarz, autor książek, podróżnik i przyrodnik. Obie aukcje potrwają do dnia Finału  29 stycznia br. Informacje o aukcjach oraz relację na żywo z 31. Finału WOŚP będzie można znaleźć na stronie Wyborcza.pl/wosp.  

Gazeta.pl już po raz piąty zagra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach akcji #JedenDzieńDłużej. To kontynuacja projektu, który narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. Finału WOŚP w Gdańsku – redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę następnego dnia, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Po raz kolejny aukcje przygotowane przez zespół portalu zakończą się w poniedziałek po Finale WOŚP, czyli 30 stycznia br. Czytelniczki i czytelnicy Gazeta.pl mogą wylicytować m.in. urodzinową publikację na stronie głównej Gazeta.pl,

Comments

comments

246
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...