Media Agory wspierają WOŚP

Informacja Prasowa - 13.01.2017
11

Media Agory grają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

W najbliższą niedzielę, 15 stycznia br. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra już po raz 25. Podobnie jak w poprzednich latach – wspomagają ją media z Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje i kina sieci Helios.

„Gazeta Wyborcza” dołączyła do grona patronów medialnych 25. Finału WOŚP i wspiera akcję redakcyjnie, publikując artykuły na jej temat na łamach „Gazety Wyborczej”, jej wydań lokalnych i tygodników „Tylko Zdrowie”, „Duży Format” i „Wysokie Obcasy”. Wśród tekstów w serwisie Wyborcza.pl znaleźć można m.in. rozmowę z prof. Bohdanem Maruszewskim o początkach WOŚP, historie osób, którym pomogła Orkiestra i artykuł o szkoleniach z pierwszej pomocy organizowanych przez Fundację. „Gazeta Wyborcza” prowadzi również zbiórkę pieniędzy w siedmiu redakcjach (m.in. w Łodzi, Płocku, Toruniu i Wrocławiu) oraz kinach Helios w Rzeszowie. W dniach 11-14 stycznia br. na łamach „Gazety Wyborczej” prowadzona jest także kampania reklamowa WOŚP.

Portal Gazeta.pl wspiera WOŚP redakcyjnie, m.in. w weekend poprzedzający Finał akcji opublikowany został artykuł przedstawiający historię osób, którym przez lata pomogła Orkiestra, a na stronie Kobieta.Gazeta.pl pojawiają się listy od czytelników, którym pomogła Fundacja. Ponadto specjalnie dla WOŚP redakcja Gazeta.pl stworzyła wyjątkowe wideo „Żyję dzięki WOŚP”, które jest promowane na stronach portalu i jego profilach w mediach społecznościowych.

Jak co roku, Gazeta.pl prowadzi również aukcje na rzecz WOŚP w serwisie Allegro. W tym roku licytowane są piłka i plakat z autografem Grzegorza Krychowiaka, warsztat w studiu programu Haps, wycieczka po warszawskiej siedzibie Agory, trening personalny z MyFitness.pl, reklama na Gazeta.pl oraz dzień w terenie z Tomaszem Golonko, reporterem portalu.

Radio TOK FM również prowadzi aukcje na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – słuchacze mogą wylicytować m.in. oryginalne kubki TOK FM z podpisami dziennikarzy stacji, miniaturową Nagrodę Radia TOK FM, a także – jak co roku – możliwość przygotowania z pomocą redakcji i przeczytania na antenie autorski radiowy serwis informacyjny.

Radio Złote Przeboje zorganizowało akcję na Facebooku, w której dzięki „polubieniom” internautów przekaże na rzecz WOŚP 1000 zł, a Jarek Budnik, jeden z prowadzących w stacji, zostanie morsem. Szczegóły na stronie stacji na Facebooku.

Poszczególne kina ogólnopolskiej sieci kin Helios także włączają się do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Większość kin przekazuje na licytacje całoroczne zaproszenia i pojedyncze bilety na seanse, plakaty z autografami gwiazd, gadżety filmowe, a także tak oryginalne fanty, jak zabytkowy telewizor marki Helios (na licytacji w Siedlcach). W niektórych kinach będą kwestowali wolontariusze Orkiestry (m.in. w Poznaniu, Tczewie), a w kilku miastach kina Helios będą gościły w niedzielę sztaby WOŚP (m.in. w Koninie).

Media Agory

Zobacz też:

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy – więcej niż fundacja. Jak wygląda praca WOŚP od kuchni?

Podaruj rzecz od serca, wspieraj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Comments

comments

11
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...