MDDP Olkiewicz i Wspólnicy doradcą prawnym Magazynu PISMO – pro bono

Informacja Prasowa - 15.05.2018
126

MDDP Olkiewicz i Wspólnicy doradcą prawnym Magazynu PISMO – pro bono

PISMO. Magazyn Opinii pojawił się na polskim rynku wydawniczym w styczniu br. wywołując niemałe zainteresowanie. Dodatkowym zaskoczeniem mogło być wydawanie miesięcznika pro publico bono przez Fundację Pismo. Kancelaria MDDP Olkiewicz i Wspólnicy, chcąc wesprzeć tę inicjatywę, zrobiła dokładnie to samo.

– Nasza współpraca rozpoczęła się jeszcze w ubiegłym roku, w sierpniu. Jest to dla nas szczególny Klient, ponieważ nasze działania obejmowały całościowe wsparcie dopiero tworzącego się wydawnictwa i to działającego non-profit – mówi Tomasz Olkiewicz, Managing Partner kancelarii– Projekt też jest prowadzony przez kancelarię pro bono, co uczyniło go tym bardziej wyjątkowym.

Prawnicy z MDDP Olkiewicz i Wspólnicy przeprowadzili PISMO przez cały proces rejestracji tytułu prasowego i logo czasopisma jako znaku towarowego. Miesięcznik był wspierany przy zawieraniu umów z drukarnią i kolporterem oraz przy przygotowaniu projektów umów z autorami tekstów i grafik.

Kancelaria zajęła się również opracowaniem zasad związanych z prenumeratą i dostępem zasobów on-line magazynu, a także wszystkimi kwestiami związanymi ze świadczeniem usług drogą elektroniczną. Przed MDDP stało również zadanie dostosowania polityki prywatności i pozostałych zagadnień związanych z danymi osobowymi do nowych zasad wynikających z rozporządzenia unijnego (tzw. RODO).

– PISMEM opiekujemy się we czworo. Tomasz Olkiewicz jest liderem całego projektu, Daniel Michalski, radca prawny w naszym zespole zajmuje się kwestiami związanymi z danymi osobowymi i regulacjami prawa Internetu – mówi Maciej Małanicz-Przybylski, adwokat z kancelarii MDDP – Natomiast Aleksandra Cywińska i ja odpowiadamy za część dotyczącą prawa autorskiego, znaków towarowych i umów – dodaje.

PISMO. Magazyn Opinii to jeden z klientów z branży wydawniczej, której kompleksową opiekę prawną zapewnia kancelaria MDDP Olkiewicz i Wspólnicy. Innym jest polskie wydanie VOGUE.

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...